احمد رضا اعتماد مظاهری اظهار کرد :
ترخیص و توزیع کاغذ و مقوای گلاسه توسط تعاونی چاپخانه‌داران تهران


احمدرضا اعتمادمظاهری، مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران تهران از ترخیص محموله ب کاغذ و مقوای گلاسه از گمرک بندرعباس و توزیع این محموله در میان اعضا خبر داد.

 

احمدرضا اعتمادمظاهری، مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران تهران از ترخیص محموله ب کاغذ و مقوای گلاسه از گمرک بندرعباس و توزیع این محموله در میان اعضا خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ ، احمدرضا اعتمادمظاهری اظهار کرد: این محموله حدود 25 روز در انبار بندرعباس باقی مانده بود و گمرگ اجازه ترخیص آن‌ها را صادر نمی‌کرد.

وی افزود: پیچیدگی قوانین و مقررات در سال 92 موجب بروز این موضوع شده است، به گونه‌ای که فعالیت کارشناسان و دست‌اندرکاران را دچار مختل کرده بود.

اعتمادمظاهری با بیان این‌که برخی از این مقررات کارشناسی دقیق و عملی‌ نشده‌اند، عنوان کرد: اگر چه برخی قوانین خوب و کاربردی به نظر می‌آید اما در هنگام اجرا واردکنندگان و حتی کارشناسان گمرک را هم دچار مشکل می‌کند.

وی یادآور شد: از اردیبهشت ماه امسال شرکت تعاونی چاپخانه‌داران به سختی توانسته‌ است کالاهای خود را از گمرکات ترخیص کند.

اعتمادمظاهری در بخش دیگر سخنان خود به ایجاد مشکل در خطوط کشتیرانی کشور کره جنوبی اشاره کرد و گفت: مقواهای پشت طوسی و گلاسه عموما توسط کره جنوبی تولید می‌شوند و به دلیل برخی تحریم‌ها و محدودیت‌های کنونی امکان ورود این کالاها به کشور وجود ندارد.

وی با بیان این‌که کارخانه‌های کاغذسازی کره‌ای با دریافت سفارش از سوی مشتری، کالا تولید می‌کنند یادآور شد: اگر این مشکل در رایزنی مسوولان برطرف نشود در آینده‌ای نه چندان دور برای تامین کاغذ و مقوا در دو نوع گلاسه و پشت‌طوسی دچار مشکل خواهیم شد.

تعاونی چاپخانه‌داران از سال 1354 فعالیت خود را در زمینه تهیه كالاها و ملزومات صنعت چاپ آغاز كرده و اكنون 446 عضو دارد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۲۵ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و پنجم خردادکلیدها : احمد رضا اعتماد مظاهری تعاونی اتحادیه چاپخانه داران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: