مسعود فرشی فرید خبرداد :
حضور فعالان صنعت چاپ کشوردر نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین


این رویداد در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شانگهای بین روز های 19 تا 22 تیر ماه و با حضور جمعی از فعالان چاپ و بسته‌بندی کشور برپا خواهد شد.

 

جمعی از فعالان چاپ و بسته‌بندی کشور با هدف دستیابی به جدیدترین و به‌روزترین دانش‌ها و ماشین‌آلات چاپ 19 تا 22 تیرماه به نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین می‌روند.-

به گزارش اخبار چاپ و ، مدیر شرکت «بازدید» با اعلام این خبر گفت: این رویداد در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شانگهای و با حضور جمعی از فعالان چاپ و بسته‌بندی کشور برپا خواهد شد.

مسعود فرشی‌فرید افزود: در این نمایشگاه حوزه‌های مختلفی مانند چاپ‌های تبلیغاتی، چاپ‌های مرتبط با فضای باز و صنایع تولید استند‌های تبلیغاتی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان این‌که چاپ دیجیتال یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌آید، اظهار کرد: نمایش دستگاه‌‌های چاپ دیجیتال کم‌عرض و عرض بزرگ در بخشی جداگانه از این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

فرشی‌فرید با اشاره به دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه عنوان کرد: ارایه تکنولوژی‌های جدید تبلیغات، شامل فناوری‌های LED، LCD های تبلیغاتی و چاپ سه بعدی و متحرک از دیگر بخش‌های نمایشگاه به شمار می‌آید.

وی با بیان این‌‌که نمایشگاه در فضایی به وسعت 200 هزار مترمربع برگزار می‌شود، عنوان کرد: این نمایشگاه به همت شرکت نمایشگاه‌های مدرن شانگهای، انجمن تبلیغات شانگهای و انجمن سازندگان تابلوهای تبلیغاتی چین برپا خواهد شد.

به گفته وی، جمعی از چاپخانه‌داران و فعالان حوزه‌های مختلف صنعت چاپ ایران برای آشنایی با جدیدترین فعالیت‌های چاپی به این نمایشگاه سفر می‌کنند.

فرشی‌فرید نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین را یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های چاپ در این کشور معرفی کرد و یادآور شد: رایزنی برای اجاره غرفه در سال‌های آتی برای فعالان صنعت چاپ از دیگر برنامه‌های هیات ایرانی در این نمایشگاه است.

نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین از 19 تا 22 تیرماه همزمان با (10 تا 13 جولای 2013) در شهر شانگهای برگزار می‌شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۲۲ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و دوم خردادکلیدها : مسعود فرشی فرید نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: