احمدرضا اعتماد مظاهری در جمع خبرنگاران؛
نظارت بر چاپخانه‌ها به شکل رندوم و توسط اداره اماکن صورت می‌گیرد


مدیر عامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تاکنون در این راستا تخلفی از سوی چاپخانه‌داران گزارش شده است، گفت: تاکنون هیچ نوع تخلف انتخاباتی از سوی چاپخانه‌داران اعلام نشده است.

 

احمد رضا اعتماد مظاهری ، عضو هیأت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران گفت: چاپخانه‌داران در صورت چاپ هر نوع پوستر و کار چاپ تبلیغاتی باید تیراژ، نمونه و مبلغ مورد استفاده را به این اتحادیه اطلاع داده تا ما نیز آن را به اطلاع مسئولان اماکن برسانیم.

 احمدرضا اعتماد مظاهری، عضو هیأت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران با حضور در شهرک صنعتی شمس‌آباد واقع در جاده قم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که ابلاغیه‌ای به چاپخانه‌داران برای بحث انتخابات ارسال شده است، بیان داشت: درباره این مهم بخشنامه‌ای برای اتحادیه چاپخانه‌داران از سوی مجمع امور صنفی و معاونت اداره کل اماکن ارسال شده است.

وی بیان کرد: طبق این بخشنامه ما مؤظف شده‌ایم که به چاپخانه‌ها اطلاع دهیم که اگر می‌خواهند هر نوع پوستر و کار چاپی، تبلیغاتی را چاپ و منتشر کنند، باید تیراژ، نمونه و مبلغ مورد استفاده را به این اتحادیه اطلاع دهند تا ما نیز آن را به اطلاع مسئولان اماکن برسانیم.

اعتماد مظاهری ادامه داد: در مورد سایر مسائل انتخاباتی هم معتقدیم اگر کسی بخواهند مکانی را تبدیل به ستادهای انتخاباتی کند قطعاً باید از فرما‌نداری و وزارت کشور کسب اجازه کرده و به دریافت مجوز بپردازد.

وی افزود: نظارت از چاپخانه‌ها به شکل رندوم و توسط اداره اماکن صورت می‌گیرد و از اتحادیه هم خواسته‌اند که در حد بضاعت و امکانات خود نسبت به این موضوع نظارت داشته باشد.

مدیر عامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تاکنون در این راستا تخلفی از سوی چاپخانه‌داران گزارش شده است، گفت: تاکنون هیچ نوع تخلف انتخاباتی از سوی چاپخانه‌داران اعلام نشده است.

وی درباره پرسشی مبنی بر اینکه آیا به چاپخانه‌داران سهمیه کاغذ و یارانه برای تبلیغات ارائه شده است، ادامه داد: تاکنون هیچ بخشنامه‌ای در این راستا به ما اطلاع داده نشده است و شرکت تعاونی چاپخانه‌داران نیز در این زمینه تاکنون چیزی به کسی ارائه نکرده است.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۱۱ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: