اسماعیل صاحبی خبر داد:
رییس هیات امنای انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ انتخاب شد


حبیب‌الله ترکمن و حسینعلی متین‌رضا به عنوان رییس و نایب رییس هیات امنای انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران انتخاب شدند.

 

حبیب‌الله ترکمن و حسینعلی متین‌رضا به عنوان رییس و نایب رییس هیات امنای انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران انتخاب شدند.

 به گزارش  ایبنا، رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران با اعلام این خبر گفت: این انتخابات هفته گذشته با حضور اعضای هیات امنای انجمن در مجمع امور صنفی برگزار شد.

 اسماعیل صاحبی افزود: انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران به عنوان مرجعی که شایستگی و اصالت خود را از پیشکسوتان صنعت چاپ می‌گیرد، فعالیت‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 وی با بیان این‌که این انجمن صنعت چاپ را به سوی تحول و بهسازی پیش خواهد برد، اظهار کرد: بحث و بررسی هایی درباره مسایل و موضوع‌های مرتبط با انجمن و پیشکسوتان در روز رای‌گیری انجام شد.

 صاحبی با بیان این‌که انجمن زیر نظر تشکل‌های صنفی مرتبط با صنعت چاپ قرار دارد، یادآور شد: در تلاشیم از تجارب و دانسته‌های پیشکسوتان فعالان صنعت چاپ کشور برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این صنعت استفاده کنیم.

 به گفته وی، این انجمن از اواخر سال 1391 و ابتدای سال 1392 جلسات منظمی با اعضای هیات امنا برای از سرگیری مجدد فعالیت‌های انجمن برگزار کرده است.

 صاحبی با بیان این‌که اکنون 25 پیشکسوت عضو هیات امنای انجمن هستند، گفت: با عضوگیری گسترده از اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی مرتبط با صنعت چاپ، برنامه‌ها و اهداف این انجمن هدفمند و ضابطه‌مند می‌شود.

 وی همچنین درباره تصویب آیین‌نامه انجمن توضیح داد: آیین‌نامه انجمن پیشکسوتان  در مراحل پایانی قرار دارد و هنوز به تصویب نهایی نرسیده است و پس از جمع‌آوری نظرها و پیشنهادهای اعضا به تصویب خواهد رسید

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۷ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ هفتم خردادکلیدها : انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ اسماعیل صاحبی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: