عضو هیات مدیره کاغذ پارس خبر داد:
واگذاری کارخانه های کاغذ پارس و کارون به بخش خصوصی ؛ به زودی


طبق اصل 44 قانون اساسی مزایده برای واگذاری کارخانه‌های کاغذ پارس و کارون به بخش خصوصی بزودی انجام می‌شود.
 
طبق اصل 44 قانون اساسی مزایده برای واگذاری کارخانه‌های کاغذ پارس و کارون به بخش خصوصی بزودی انجام می‌شود.

شاهپور کوهزادی؛ عضو هیأت مدیره کاغذ پارس در گفت‌وگو با  فارس درباره مزایده واگذاری پارس و کارون اظهار داشت: طبق اصل 44 قانون اساسی، برای واگذاری کارخانه‌های کاغذ پارس و کارون درخواست‌های خوبی از بخش خصوصی ارائه شده و در حال پیگیری امر هستیم.

کوهزادی در پاسخ به این سوال که روز برگزاری این مزایده مشخص شده یا نه، ابراز داشت: هنوز روز دقیق واگذاری کارخانه‌های کاغذ پارس و کارون مشخص نیست اول باید ارزیابی‌ها صورت گیرد، بعد از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار اطلاع‌رسانی مزایده انجام شود، اما فکر می‌کنم این پروسه یک‌ ماه به طول می‌انجامد.

عضو هیأت مدیره کاغذ پارس در پاسخ به فارس درباره اینکه اطلاعاتی درباره میزان و درصد سهام واگذاری دارید، افزود: این موارد جزئی را باید از شرکت آتیه دماوند جویا شوید، اما فکر می‌کنم تا تیرماه این مهم محقق شود.

کوهزادی پیرامون این تصمیم ابراز داشت: همان‌طور که می‌دانید رسالت بانک‌ها نگهداری این کارخانه‌ها نیست و بخش خصوصی عملکرد بهتری خواهد داشت بنابراین این کار خوب است و همکاران در حال پیگیری اصل 44 هستند.

این مقام آگاه این مهم و رویه پیش‌رو را در جهت کمک به تولید کاغذ داخلی و راه‌اندازی دیگر باره کارخانه‌ها عنوان و ابراز امیدواری کرد: این واگذاری به تولید کاغذ داخلی کمک فراوان می‌کند.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۶ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ ششم خردادکلیدها : کاغذ پارس کارون واگذاری بخش خصوصی کوهزادی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: