با تلاش بخش آموزش شركت بازدید
دوره آموزشی پرینت پروموشن توسط استادان ایرانی تدریس می شود


دوره‌‌های آموزشی پرینت پرموشن با تدریس استادان ایرانی و با همکاری اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی صنعت چاپ و شرکت بازدید برگزار می‌شود.


 دوره‌‌های آموزشی پرینت پرموشن با تدریس استادان ایرانی و با همکاری اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی صنعت چاپ و شرکت بازدید برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ مدیر اجرایی شرکت بازدید گفت: دوره‌های آموزشی پرینت پرموشن در داخل کشور و به زبان فارسی برای نخستین ‌بار است که برای فعالان حوزه چاپ برگزار می‌شود.

 مسعود فرشی‌فرید افزود: پیش از این جمعی از دانشجویان و استادان صنعت چاپ برای شرکت در این دوره‌ها به کشور آلمان سفر کرده و تجارب ارزشمندی کسب کرده‌اند.

 وی با بیان این‌که این دوره‌ها به صورت ترمیک برگزار می‌شود، ادامه داد:‌ علاوه بر ارایه مسایل تئوری، کارگا‌ه‌های عملی نیز برای شرکت‌کنندگان این دوره‌ها پیش‌بینی شده است تا مسایل آموزشی را در قالب کاربردی نیز بیاموزند.

 فرشی‌فرید با بیان این‌که این دوره‌ها در سطح‌های مختلف پیش‌بینی شده‌اند، اظهار کرد: برای حضور چاپخانه‌داران با دانش و اطلاعات مختلف، آزمون تعیین سطح برگزار می‌شود تا هر فردی به تناسب دانش خود در کلاس‌های مربوطه حضور داشته باشد.

 وی یادآور شد: این کلاس‌ها سه حوزه کلی شامل پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ را پوشش می‌دهند و مباحث به گونه‌ای دسته‌بندی شده‌اند تا علاوه بر پوشش مباحث حرفه‌ای، اصول کاربردی مورد نیاز چاپخانه‌داران را نیز در برگیرد.

 به گفته فرشی‌فرید، این دوره‌های آموزشی توسط استادانی که دو سال پیش از سوی دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش به کشور آلمان سفر کرده بودند، تدریس خواهند شد.

 

وی عنوان کرد:‌ در تعامل و رایزنی با شرکت پرینت پرموشن به تمام افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، گواهی حضور در دوره‌ها از سوی این شرکت آلمانی اعطا می‌شود.

 

«پرینت پرموشن» مرکز آموزش اتحادیه صنایع چاپ کشور آلمان است.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۶ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ ششم خردادکلیدها : پرينت پروموشن بازديد استادان ايراني


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: