برای برگزاری دوره آموزشی صورت می گیرد
حضور رئیس انجمن روتوگراور اروپا درایران


در هفته پایانی خردادماه یک دوره آموزشی با حضور پروفسور «جیمز سیور» رئیس انجمن روتوگراور اروپا (ERA) و پروفسور «رِیسر» از استادان دانشگاه در زمینه چاپ روتوگراور در تهران برگزار می‌شود
 
پروفسور «جیمز سیور» رئیس انجمن روتوگراور اروپا (ERA) برای برگزاری یک دوره آموزشی در زمینه چاپ روتوگراور اواخر خردادماه به تهران سفر می‌کند.

جلال ذکایی، مدیرعامل شركت تجارت راهكار نوین جهان (ترنج) از برگزاری یک دوره آموزشی تخصصی درباره یکی از شیوه‌های مهم چاپ خبر داد و گفت: در هفته پایانی خردادماه یک دوره آموزشی با حضور پروفسور «جیمز سیور» رئیس انجمن روتوگراور اروپا (ERA) و پروفسور «رِیسر» از استادان دانشگاه در زمینه چاپ روتوگراور در تهران برگزار می‌شود.

به گفته وی، سفر این دو چهره مطرح جهانی در زمینه چاپ روتوگراور به ایران به دعوت شركت تجارت راهكار نوین جهان (ترنج) که برگزاری دوره‌های آموزشی حوزه چاپ، یکی از سه فعالیت اصلی آن محسوب می‌شود، صورت می‌گیرد و آنها حضور در این دوره آموزشی را پذیرفته‌اند.

ذکایی افزود: دوره آموزشی مربوطه هم 3 روزه (از 29 خرداد) و مخاطبان آن مدیران چاپخانه‌های روتوگراور تهران هستند و بنا به درخواست پروفسور ریسر و نیز پروفسور جیمز سیور، ظرفیت این دوره آموزشی محدود و برای استفاده 15 نفر از مدیران این چاپخانه‌ها خواهد بود.

به گفته مدیرعامل شركت تجارت راهكار نوین جهان (ترنج)، علاقه‌مندان برای حضور در دوره آموزشی مذکور در زمینه چاپ روتوگراور، باید ثبت نام خود را در آن قطعی کرده باشند.

انجمن اروپایی گراور (European Rotogravure Association) که در سال 1956 تاسیس شده است، اکنون یکی از سازمان‌های بین‌المللی و پیشرو در صنعت گراور به شمار می‌آید. ERA یک سازمان غیرانتفاعی است که به حمایت از کاربران فرآیند چاپ گراور می‌پردازد و ماموریتش، ترویج چاپ گراور در اقصی نقاط جهان و کمک به تداوم فعالیت این صنعت است.

این انجمن وظایفی از قبیل نمایندگی بسته‌بندی و چاپ تزئینی گراور اروپا، نمایندگی صنعت روتوگراور در تمام امور سیاستگذاری و قانونگذاری در مورد روتوگراور و نمایندگی اعضا در مسائل اجتماعی و اقتصادی مربوط به صنعت روتوگراور را بر عهده دارد. انجمن اروپایی گراور انجمنی برای تبادل اطلاعات و ترویج پیشرفت‌های فنی، برای حمایت از پروژه‌های علمی و ترویج توسعه گراور در بازارهای نوظهور به حساب می‌‌آید.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۵ خرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: