با حضور بیش از 40 نماینده مجلس برگزار می شود
فردا،مراسم بزرگ روز صنعت چاپ// پرویز گزارش عملکرد می دهد


اخبار چاپ:مراسم روز صنعت چاپ فردا (دهم شهریور ماه) در تالار وحدت برگزار می شود.

زهره مظهری مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: این مراسم رسمی با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت، موسسه اکو، اتحادیه های صنفی چاپ و فعالان سوطح ارشد این حوزه برگزار می شود.
وی ضمن ابراز امیدواری مبنی بر حضور وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: ارائه گزارش عملکرد چاپ توسط دکتر محسن پرویز معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنرانی مدیر کل اداره امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله برنامه های این مراسم است.
مظهری افزود: از مجلس شورای اسلامی هم یک سخنران در این مراسم خواهیم داشت. ضمن اینکه در این مراسم حدود 40 نماینده مجلس از کمیسیون های فرهنگی و صنایع حضور خواهند داشت. چون قصد ما در طول دوره های گذشته این بوده است که ارتباط بیشتری میان این صنف و کمیسیون های مربوطه در مجلس برقرار شود.
وی گفت: صنعت چاپ با وجود اینکه از صنایع مادر است، اما غریب و مظلوم است و ضرورت ایجاب می کند که بتوانیم اهمیت فعالیت های این صنف را به نمایندگان مردم بشناسانیم و مشکلات این صنف را مطرح کنیم.
مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ درباره تقدیر از پیشکسوتان صنعت چاپ نیز گفت: در این مراسم همچنین 4 برگزیده صنعت چاپ معرفی می شوند. 2 پیشکسوت از تهران و دو پیشکسوت دیگر از استان های خراسان رضوی و اصفهان معرفی می شوند. برگزیده استان اصفهان یکی از بانوان پیشکسوت این حوزه است.
مظهری در پایان گفت: امسال وسعت برنامه های جشنواره بیش از یک روز است و برنامه های دیگری همچون اعلام نتایج مسابقات تخصصی صنعت چاپ، نشست های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش دانش آموختگان صنعت چاپ و نمایشگاه تخصصی کتاب های حوزه صنعت چاپ، نیمه آبان ماه برگزار می شود .
مراسم روز صنعت چاپ ساعت 18 سه شنبه دهم شهریور ماه در تالار وحدت برگزار می شود.  

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۹ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ نهم شهريورکلیدها : مظهری جشنواره


مرادیم

موفق باشید





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: