دفتر امور چاپ خبر داد
واگذاری اختیار صدور مجوز محصولات چاپی غیر کتاب به ارشاد استان تهران


دفتر امور چاپ در راستای طرح تمرکززدایی و همچنین پرداختن بیشتر به وظیفه ذاتی خود در حوزه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، اختیارات قانونی خود در حوزه "صدور مجوز چاپ محصولات غیر کتاب" را به ارشاد استان تهران واگذار کرد.

دفتر امور چاپ در راستای طرح تمرکززدایی و همچنین پرداختن بیشتر به وظیفه ذاتی خود در حوزه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، اختیارات قانونی خود در حوزه "صدور مجوز چاپ محصولات غیر کتاب" را به ارشاد استان تهران واگذار کرد. این واگذاری در ادامه تفیض اخیتارات این دفتر به استان‌ها انجام شده است.

 به گزارش اخبار چاپ به نقل ازدفتر امور چاپ ،مرحله اول طرح تفیض اختیارات دفتر امور چاپ در سال 85 و به قصد تسریع روند‌های صدور مجوز در حوزه چاپ انجام شده بود. مرحله دوم این طرح با وقفه‌ای طولانی و پس از تغییرات مدیریتی در زمستان گذشته بار دیگر به صدر اولویت‌های این دفتر بازگشت.

در حال حاضر تنها واحد صدور مجوز کارهای چاپی غیر کتاب به استان منتقل شده است و با انجام مقدمات کار واحد حمایت و نظارت بر صنعت چاپ نیز به این استان تفیض خواهد شد.

احمد علمشاهی مدیرکل دفتر امور چاپ در این خصوص گفت: با توجه به وظایف محوله قانونی به این دفتر که شامل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در حوزه صنعت چاپ است، کارهای اجرایی این دفتر به استان تهران انتقال خواهد یافت.

مراجعین این حوزه از این پس برای دریافت مجوزهای مربوطه باید به ارشاد استان تهران واقع در خیابان مطهری، نبش خیابان امیراتابک، روبروی سازمان تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و پنجم ارديبهشتکلیدها : دفتر امور چاپ ارشاد تهران صدور مجوز چاپی بدون کتاب علمشاهی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: