امیرزاده اظهار کرد:
پیگیر مطالبات ناشران و چاپخانه داران و دستورات رییس جمهوری هستیم


مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزیر ارشاد از پیگیری مطالبات ناشران و فعالان صنعت چاپ از رییس جمهور و دستورات احمدی نژاد در دیدار با این فعالان خبر داد.

 مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزیر ارشاد گفت: پیگیر موارد مطرح شده در جلسه فعالان چاپ و نشر ناشران با رییس جمهوری و اجرای دستورات وی برای رسیدگی فوری به معافیت‌ و تسهیلات حمایتی صنعت چاپ هستیم.

 به گزارش  فارس، همایون امیرزاده ، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزیر ارشاد و مسئول کارگروه حل مشکل کاغذ ،درباره برگزاری جلسات کارگروه کاغذ اظهار داشت: مکاتباتی با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم، دستوراتی که اخیرا در نشست نویسندگان و ناشران با آقای رئیس جمهور مطرح شده در دستور کار قرار گرفته است. بنظر می‌رسد اگر بتوانیم دو موضوع را پیگیری کنیم در نشست آتی کارگروه کاغذ می‌توانیم شاهد تاثیرات آن باشیم.

  مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزیر ارشاد درباره دیدار اخیر ناشران با رئیس جمهور تصریح کرد: پیگیر مطالباتی هستیم که در دیدار ناشران با رئیس جمهور مطرح شد، اخیرا هم در حوزه چاپ شخص رئیس جمهور در این راستا دستوراتی ابلاغ کردند که در حال دنبال کردن آنها هستیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

  وی ادامه داد: در خصوص مطالباتی که اتحادیه‌های چاپ و نشر داشتند، دیروز شاهد یک دستور صریح از سوی رئیس جمهور بودیم، که بیشتر ناظر بر معافیت مالیاتی بود، بنظر می‌رسد که بتوانیم با جمع‌بندی این مطالب و اتخاذ یک راهبرد بهتر و مناسب‌تر بحث کارگروه کاغذ را ادامه دهیم.

  وی از تشکیل جلسه هیات رسیدگی به تخلفات ناشران در روز پایانی نمایشگاه کتاب در روزهای آتی خبرداد.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: