زارعی نجفدری خبرداد
تصویب عضوگیری فراگیر اتحادیه ناشران جهان اسلام ؛ به زودی


علی زارعی نجفدری با بیان این مطلب گفت: روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه نخستین نشست اجرایی این اتحادیه در تهران برگزار می شود و در این نشست آیین‌نامه عضوگیری فراگیر اتحادیه به تصویب می رسد.
 
  دبیر کل اتحادیه ناشران جهان اسلام گفت: روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه نخستین نشست اجرایی این اتحادیه در تهران برگزار می شود و در این نشست آیین نامه عضوگیری فراگیر اتحادیه به تصویب می رسد.

به گزارش فارس ، علی زارعی نجفدری با بیان این مطلب گفت: روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه نخستین نشست اجرایی این اتحادیه در تهران برگزار می شود و در این نشست آیین‌نامه عضوگیری فراگیر اتحادیه به تصویب می رسد.

وی افزود: اکنون پیش نویس عضوگیری فراگیر اتحادیه آماده شده که در آن حق عضویت سالیانه اعضا و شرایط عضویت ذکر شده و پس از رای گیری و اخذ نظرات اعضای شورای اجرایی به تصویب خواهد رسید.

زارعی نجفدری یادآورشد: این اتحادیه تاکنون به صورت محدود و بر اساس شرایط خاصی اقدام به اعطای عضویت به برخی ناشران مسلمان از کشورهای مختلف دنیا کرده است.

دبیر کل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در ادامه یادآور شد: طبق اساسنامه اتحادیه، شورای اجرایی اتحادیه متشکل از 15 عضو است که یک عضو آن را دبیرکل و رییس شورای اجرایی اتحادیه تشکیل می دهد.

به گفته وی، اعضای شورای اتحادیه ناشران مسلمان هر سه سال یکبار با برگزاری مجمع عمومی انتخاب می شود.

ناشران مسلمان از کشورهای الجزایر، کانادا، مصر، سنگال، ایران، سریلانکا، افغانستان، اندونزی، لبنان، ترکیه، برزیل و آذربایجان اعضای نخستین شورای اجرایی اتحادیه جهانی ناشران مسلمان را تشکیل می دهند.

نخستین نشست شورای اجرایی این اتحادیه 22 اردیبهشت ماه در تهران آغاز به کار می کند.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: