رییس مركز شماره 5 عنوان كرد
برگزاری نشست های تخصصی در سالن صنعت چاپ


مرکز شماره پنج در حاشیه بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام به برپایی نشست های تخصصی در حوزه چاپ و با هدف آشنایی عموم مردم با مسائل و روش ها و شیوهه ای آموزشی این صنعت کرده است


رییس مرکز آموزشی شماره پنج از برگزاری نشست های تخصصی در بخش چاپ نمایشگاه کتاب خبر داد.
محمدحسن فکری گفت: رشته‌های تخصصی صنعت چاپ برای بسیاری از دانش‌آموزان و نوجوانان ناشناخته است و نمایشگاه فرصتی است تا بتوانیم این رشته‌ها را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری كتاب ایران وی افزود: صنعت چاپ کشور نیز نیازمند افراد تحصیل‌کرده و دانشگاهی است تا همزمان با فناوری‌های روز دنیا علم خود را با زیربنایی مناسب برای انتقال تکنولوژی نوین به روز کند.

به گفته وی نشست تخصصی «آشنایی با مرکب‌‌های پنتون» خبر داد و گفت: این نشست عصر یکشنبه 15 اردیبهشت از ساعت 15 تا 17 توسط مهندس سعید غفاری برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست «صنعت چاپ آینده و راه‌های گریز از بحران‌های کنونی» نیز از ساعت 17 تا 19 توسط قباد نظری برگزار خواهد شد.  

فکری از برگزاری نشست «نرم‌افزارهای نشر» به عنوان دیگر نشست این مجموعه نام برد و گفت: این نشست دوشنبه 16 اردیبهشت از ساعت 17 تا 19 توسط آرش سپاس‌مقدم ارایه می‌شود.

به گفته وی، علی ظریف همچنین نشست «تکنولوژی نوین چاپ» را سه‌شنبه 17 اردیبهشت از ساعت 15 تا 18 برگزار می‌کند.

  نشست «مدیریت رنگ» نیز توسط مانی نورایی چهارشنبه 18 اردیبهشت از ساعت 15 تا 18 و نشست «روش تولید کتاب در تیراژ پایین» پنجشنبه 19 اردیبهشت از ساعت 15 تا 17 توسط مهندس سیامک دری برپا خواهند شد.

 وی از نشست «اقتصاد وافق صنعت چاپ» به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده در نمایشگاه نام برد و عنوان کرد: این نشست نیز جمعه 20 اردیبهشت از ساعت 15 تا 17 توسط دکتر احمد مرادی ارایه می‌شود.

فکری با بیان این‌که شرکت در دوره‌ها رایگان است، یادآور شد: برای تمام شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره صادر می‌شود.

این نشست ها در سالن صنعت چاپ واقع در خیابان 15 مصلای امام خمینی در حاشیه بیست ششمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران بر پا خواهد بود .

منتشر شده توسط خبرگزاري كتاب در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ شانزدهم ارديبهشتکلیدها : فكري مركز 5 نمايشگاه كتاب نشست های تخصصی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: