رضایی با اشاره به زحمات دفتر امور چاپ عنوان كرد:
برپایی سالن چاپ موجب تشویق و ترغیب اهالی صنعت چاپ خواهد شد


از میان این برگزیدگان ، 25 شرکت برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کردند که در فضایی کاملا رایگان توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. ین اقدام با هدف تشویق و ترغیب آنان به انجام کارهای باکیفیت و استمرار فعالیت آن‌ها در تولید کارهای چاپی و ارایه کارهای خوب و مناسب انجام شده است.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری كتاب ایران ، رییس هیات داوران دهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ با اشاره به اثرات مثبت برپایی سالن صنعت چاپ پس از چند سال، گفت: بازدیدکنندگان نمایشگاه باید بدانند تمام کتاب‌هایی که خریداری می‌کنند مرهون زحمات شبانه‌روزی عوامل فنی چاپ است که با سختی‌های زیادی تولید می‌شوند.-

رضا رضایی در این گفتگو اظهار کرد: راه‌اندازی این سالن موجب شده است که عموم مردم با حضور در این سالن، از نزدیک با تولید یک کتاب آشنا شوند و در جریان این مراحل قرار گیرند.

 

وی ادامه داد: راه‌اندازی بخش برگزیدگان مسابقات تخصصی صنعت چاپ در حاشیه این سالن نیز فرصت خوبی است تا چاپخانه‌داران و ناشران با یکدیگر از نزدیک آشنا شوند.

 

رضایی با بیان این‌که مسابقات تخصصی صنعت چاپ در سال گذشته 48 برگزیده داشت، گفت: از میان این برگزیدگان 25 شرکت برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کردند که از میان آن‌ها 21 شرکت به نمایشگاه آمدند و در فضایی کاملا رایگان توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی اظهار کرد: این اقدام با هدف تشویق و ترغیب آنان به انجام کارهای باکیفیت و استمرار فعالیت آن‌ها در تولید کارهای چاپی و ارایه کارهای خوب و مناسب انجام شده است.

 

به گفته رضایی، تا پیش از این برگزیدگان این مسابقات پس از تجلیل در مراسم اختتامیه، دیگر از آنان یادی نمی‌شد اما اکنون با پیش‌بینی این فضا، انگیزه و رغبت آنان برای حضور در مسابقات بیشتر می‌شود.

 

وی یادآور شد: این فرصت که بعد از سال‌های متمادی، از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر چاپ این مجموعه فراهم شده است باید توسط دست‌اندرکاران و اصحاب صنعت نشر جدی گرفته و فرصت‌سوزی نشود.


منتشر شده توسط خبرگزاري كتاب ايران در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ شانزدهم ارديبهشتکلیدها : رضايي نمايشگاه كتاب سالن چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: