نمایشگاه كتاب
بازدید ناشران از سالن چاپ دستاوردهای مناسبی در پی خواهد داشت


این سالن به ناشران این امکان را می‌دهد تا به دنبال لیتوگرافی‌ها، چاپخانه‌ها و صحافی‌های موفق باشند تا کتاب‌های خود را با کیفیت مناسب تولید کنند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری كتاب ایران ، مسوول غرفه شرکت (نقش رنگ پنجم)، برگزیده یازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ با اشاره به اثرات مثبت شکل‌گیری سالن صنعت چاپ در حاشیه نمایشگاه کتاب، گفت: آشنایی فعالان چاپ و ناشر با یکدیگر و آشنایی با نمونه کارهای چاپی موفق و هدایت کتاب‌ها به سمت کیفی شدن از نتایج مثبت این سالن است.

مرضیه رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این سالن به ناشران این امکان را می‌دهد تا به دنبال لیتوگرافی‌ها، چاپخانه‌ها و صحافی‌های موفق باشند تا کتاب‌های خود را با کیفیت مناسب تولید کنند.

 

مسوول غرفه شرکت (نقش رنگ پنجم) افزود: در این میان ناشران باید وقت بگذارند و با حضور در این سالن با جمعی از برگزیدگان حوزه چاپ آشنا شوند.

 

رحیمی با بیان این‌که شرکت نقش رنگ پنجم در حوزه تولید کتاب‌های نفیس و ادبی فعال است، گفت: معمولا در این شرکت به کیفیت رنگ و تصاویر توجه می‌شود و به همین دلیل اغلب کتاب‌های نقاشی و عکس ما آثار پرفروشی می‌شوند.

 

وی با اشاره به مجموعه کتاب‌هایی که در غرفه این انتشارات به نمایش گذاشته شده است، عنوان کرد: کتاب‌های ایران من چشم من، از طهران تا تهران، صحیفه هستی، رستم و سهراب، بیژن و منیژه و مجموعه آثار مرتضی کاتوزیان در این غرفه به نمایش گذاشته شده است.

 

به گفته رحیمی، کتاب‌های فاخر گلستان سعدی، دیوان حافظ، قرآن کریم و... را نیز در نمایشگاه ارایه کرده‌ایم.


چاپ نقش رنگ پنجم از منتخبین یازدهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ است كه در بخش افست ورقی برگزیده شده است . و امسال در سالن صنعت چاپ به ارائه محصولات برگزیده خود می پردازد .
منتشر شده توسط خبرگزاري كتاب در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ شانزدهم ارديبهشتکلیدها : نقش رنگ پنجم نمايشگاه كتاب منتخب جشنواره صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: