در حاشیه نمایشگاه كتاب
جشن کارگران و بانوان صنعت برگزار می شود


این جشن فرصتی است تا از زحمات کسانی که علاوه بر نویسندگان، تصویرگران و ویراستاران که اسامی آن‌ها معمولا در جایی برده نمی‌شود، تجلیل شود.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری كتاب جشن تجلیل از کارگران و بانوان صنعت چاپ پنجشنبه 12 اردیبهشت‌ماه همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز کارگر در سرای بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.-

 

مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این جشن حدود یک‌هزار نفر از بانوان فعال صنعت چاپ که در حوزه‌های مختلف این صنعت مشغول به کارند، حضور خواهند داشت.

 

احمد علمشاهی افزود: این جشن فرصتی است تا از زحمات کسانی که علاوه بر نویسندگان، تصویرگران و ویراستاران که اسامی آن‌ها معمولا در جایی برده نمی‌شود، تجلیل شود.

 

وی با بیان این‌که بانوان زیادی در حوزه‌های مختلف صنعت چاپ مشغول به کارند، گفت: زحمات و تلاش‌های این بانوان اغلب دیده نمی‌شود و دفتر امور چاپ به عنوان متولی فعالان این صنعت، با برگزاری جشن سهمی در دیده شدن آن‌ها دارد.

 

علمشاهی اظهار کرد: قرار است در این همایش که با حضور جمعی از نمایندگان تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی حوزه‌های مختلف صنعت چاپ برپا شود، تعدادی از بانوان پیشکسوت و کارگر نمونه این صنعت و خادمان صنعت چاپ تجلیل شوند.

 

علمشاهی یادآور شد: انجمن بانوان صنعت چاپ، انجمن زنان ناشر و انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ در برپایی این همایش با دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری دارند.

 

جشن تجلیل از کارگران و بانوان صنعت چاپ پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 20 در سالن شماره دو سرای اهل قلم (سالن میثاق) برگزار خواهد شد.

 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۲ پنج شنبه ۱۲ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ دوازدهم ارديبهشتکلیدها : جشن بانوان چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: