در پرینت 09 رخ می دهد
بازگشت اطمینان با هایدلبرگ


هایدلبرگ اعلام كرد در نمایشگاه پرینت 09 تكنولوژی چاپی موسوم به "تعویض بازی" را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، این غول چاپ آلمانی در این نمایشگاه، تعدادی كیت را ازپرینتر كوچك "پرینت مستر QM 46" تا پرینتر بزرگ و پركار "سپید مستر XL 75 B2" به نمایش خواهد گذاشت.
در پرینت 09، دستگاه "سپید مستر52 آنی كالر" نیز به نمایش گذاشته می‌شود كه دستگاهی با زمان تولید كوتاه‌ است و 40 درصد از زمان آمادگی نهایی كار می‌كاهد و از دستگاه‌های افست سنتی 90 درصد اتلاف كمتری دارد ضمنا همه دستگاه‌ها در این نمایشگاه از نرم‌افزار مخصوص هایدلبرگ موسوم به پرینكت استفاده می‌كنند.
مارسل كیسلینگ، مدیر هایدلبرگ آمریكا می‌گوید:"هدف نمایشگاه پرینت 09 این است كه نشان دهد چگونه پرینترها می‌توانند با كار كمتر نتیجه بیشتری به دست دهند."
او ادامه می‌دهد: "در بازار امروز پرینترها باید روان و كارآمد باشند و 75و 105 Speedmaster XL نمونه‌های خوبی از دستگاههایی با تولید بالا هستند. علاوه بر این نرم‌افزار پرینكت و مدیریت رنگ، زمان تولید و میزان اتلاف را كاهش می‌دهند؛ ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده كنیم تا توجه‌ها را به سمت بهره‌وری با هایدلبرگ بكشانیم و اطمینان را در بازار افزایش دهیم."
كیسلینگ گفت به نظر می‌رسد اعتماد دارد به بازار چاپ شمال آمریكا باز می‌گردد و این نمایشگاه ممكن است با این بهبود همزمان شود.
نمایشگاه پرینت 09 از تا 16 سپتامبر در شیكاگو برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۸ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هشتم شهريورکلیدها : 09 هایدلبرگ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: