جهانگیر رضایی اعلام کرد
تعلیق فعالیت شهرک چاپ قم


به گفته رضایی حضور در شهرک چاپ و نشر تا حدودی معلق باقی مانده است و امیدواری برای به نتیجه رسیدن هر چه سریع تر حل شدن مشکلات وجود دارد.

 رییس شورای عالی صنعت چاپ استان قم گفت: واگذاری زمین‌های شهرک چاپ و نشر استان قم با گذشت یک سال از تعیین زمین و تخفیف 20 درصدی استاندار قم هنوز نامشخص است.

 جهانگیر رضایی به ایبنا گفت: تعیین مکان احداث شهرک چاپ و نشر در سال 90 به تصویب رسید اما به دلیل گرانی زمین، چاپخانه‌داران قمی برای حضور در شهرک بی‌تمایل بودند.

 وی افزود: به همین دلیل استاندار قم 20 درصد در بهای زمین به چاپخانه‌داران تخفیف داد و بهای هر متر زمین از 60 هزار تومان به 48 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

 رضایی با بیان این‌که در این شرایط اعضا برای حضور در شهرک آماده شدند، گفت: مجوز انتقال صنوف به شهرک‌های صنعتی نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شد و پس از آن زمانی که اعضا برای انعقاد قرارداد به شرکت شهرک‌های صنعتی رفتند، آن‌ها اعلام کردند که تخفیف 20 درصدی امکان ندارد.

 رضایی اظهار کرد: این شرکت اعلام کرد که فقط 10 درصد می‌توانیم تخفیف دهیم و بیشتر از آن منوط به اجازه وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از بهمن ماه سال گذشته نیز تاکنون منتظر اعلام نتیجه و پاسخ وزارتخانه هستیم ولی هنوز اعلام نشده است.

به گفته رضایی حضور در شهرک چاپ و نشر تا حدودی معلق باقی مانده است و امیدواری برای به نتیجه رسیدن هر چه سریع تر  حل شدن مشکلات وجود دارد. 

 رضایی افزود: شهرک چاپ و نشر قم در زمینی به وسعت 200 هکتار زمین ساخته می‌شود که از این میزان، 60 هکتار برای بخش صنعتی در نظر گرفته شده است و بقیه آن به خیابان‌سازی و... تعلق دارد.

 رییس شورای عالی صنعت چاپ استان قم گفت: تاکنون 210 نفر از اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران تهران برای حضور در شهرک چاپ و نشر قم اعلام آمادگی کرده‌اند!

 

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۰ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست فروردينکلیدها : جانگیر رضایی شهرک چاپ قم


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: