دومین حضور ایران در نمایشكاه امارات
نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات گشایش می یابد .


نمایشگاه گلف پرینت در 4 سالن برگزار میشود و به گفته برگزاركنندگان آن در دوره گذشته 8187 نفر بازدیدكننده از 83 كشور دنیا از این نمایشگاه بازدید كرده اند .


به گزارش اخبار چاپ نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات متحده عربی با نام  گلف پرینت پك 2013 از فردا شروع به كار خواهد كرد . این نمایشگاه از 8 تا 11 آوریل ، دوشنبه 19 لغایت 22 فروردین در مركز تجارت جهانی شهر دوبی به نمایش ماشین آلات و خدمات چاپ می پردازد .

نمایشگاه گلف پرینت در 4 سالن برگزار میشود و به گفته برگزاركنندگان آن در دوره گذشته 8187 نفر بازدیدكننده  از 83 كشور دنیا از این نمایشگاه بازدید كرده اند .

این دوره از نمایشگاه با 290 شركت كننده در گرایش های چاپ ، لیبل ، بسته بندی ، دیجیتال ، نرم افزار و بازرگانی برگزار میشود و 2 كشور ایران و چین نیز به صورت پاویون در آن شركت می كنند .

اتحادیه صادركنندگان صنعت چاپ در غرفه ای به مساحت 200 متر و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نمایشگاه شركت نموده است . محل غرفه این اتحادیه در سالن 4 غرفه شماره D28 مستقر است كه به ارائه محصولات و خدمات صنعت چاپ ایران می پردازد . 

        



برگزاركننده نمایشگاه گلف پرینت شركت انگلیسی تارسوس است و در بخش حامیان رسانه ای نیز نشان های 2 موسسه ایرانی نشریه صنعت چاپ و موسسه پیش رسانه  خودنمایی میكند .

به گزارش اخبار چاپ ، نمایشگاه گلف پرینت 2013 شاهد حضور چشمگیر شركت كانن در این دوره می باشد و به گفته نائوشی یامادا قائم مقام مدیرعامل ، شركت كانن با غرقه 1000 متری خود برای حضوری موفق در خاورمیانه در این نمایشگاه شركت كرده است . نمایشگاهی كه از نام های بزرگ صنعت چاپ مانند هایدلبرگ و ك ب آ در آن خبری نیست و با ركود اقتصادی حاكم بر كشور امارات بدلیل تحریم های ایران ، دیگر آن جایگاه منطقه ای مطلوب خود را ندارد .

ایران نیز در این نمایشگاه دومین باری است كه به صورت متمركز و به همت اتحادیه صادركنندگان صنعت چاپ شركت میكند و به جهت حضور در بازارهای جهانی باید آموزش های تخصصی بیشتری توسط این اتحادیه برای توسعه صادرات صنعت چاپ وجود داشته باشد .

صنعت چاپ ایران در دوره قبلی این نمایشگاه دستاورد خاصی را تجربه نكرد و تنها شاهد حضور نام ایران به همت اتحادیه صادركنندگان صنعت چاپ در منطقه خاورمیانه بودیم . استفاده از متخصصین بازاریابی بین المللی ، رسیدن به استانداردهای تولید ، گسترش آموزش های بازرگانی بین المللی از قدم های ابتدایی شركت در نمایشگاه های تخصصی است كه به نظر كمتر در رویكرد اتحادیه ها و شركت های چاپی ایرانی دیده می شود .

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۸ فروردين


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: