مدیران «گاس» از برنامه های تازه خود می گویند
پرینت 09 را ادامه دروپا می دانیم


اخبار چاپ:شركت گاس اینترنشنال متخصص در چاپ وب، قرار است در نمایشگاه پرینت 09 به ارائه راه‌های جدیدی كه در نمایشگاه دروپا 2008 نیز ارائه كرده بود، ادامه دهد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، این سازنده آمریكایی در این نمایشگاه غرفه‌ای به مساحت 650 متر مربع دارد كه در آن تعدادی از آخرین محصولات و تكنولوژی‌هایش را به نمایش خواهد گذاشت.
سیسیلیا چو، مدیر بازاریابی در گاس اینترنشنال می‌گوید: "با آن‌كه تولید همزمان روزنامه در این نمایشگاه صورت نمی‌گیرد ولی ما تسهیلات پردازش پس از چاپ خود را به صورت زنده نمایش می‌دهیم، همچنین یك سالن نمایش كوچك وجود دارد كه تكنولوژی‌های متفاوت به صورت فعال در آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند."
جو كولتی مدیر محصولات شرکت نیز در این باره می‌گوید: "این نمایشگاه فرصتی است تا ایده‌های جدید را با اهالی چاپ و نشر در میان بگذاریم."
در این نمایشگاه تاكید گاس اینترنشنال بیش از همه بر نسل جدید دستگاه‌های بسته‌بندی مولتی لوگ خود موسوم به فراگ خواهد بود كه با كانوایر STR-100 كار می‌كند.
به گفته مدیر بازاریابی این شرکت "یكی دیگر از اهداف ما در این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن روش‌های كاهش ضایعات و صرفه‌جویی مالی است كه شامل نمایش دستگاه‌های خشك‌كن گرمایی اكو باكس و اكوچیل است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۷ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفتم شهريورکلیدها : گاس print 09 دروپا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: