کارشناس چاپ استان قزوین:
گردهمایی کارشناسان چاپ کشور بیش از یکبار در سال برگزار شود


یک کارشناس امور چاپ برپایی گردهمایی کارشناسان چاپ سراسر کشور در تهران را اقدامی خوب دانست و گفت: برگزاری این گردهمایی ها باید بیشتر از یک بار در سال و در چند روز برگزار شود.

 یک کارشناس امور چاپ برپایی گردهمایی کارشناسان چاپ سراسر کشور در  تهران را اقدامی خوب دانست و گفت: برگزاری این گردهمایی ها  باید بیشتر از یک بار  در سال و در چند روز برگزار شود.

به گزارش اخبار چاپ، نسرین میرزایی ، کارشناس چاپ استان قزوین و منتخب جشنواره صنعت چاپ ایران،  افزود:برپایی گردهمایی کارشناسان چاپ سراسر کشور  در اسفناد ماه اگر په دیر ولی خیلی مناسب و خوب بود.

وی با اشاره به ضرورت برپایی این گردهمایی ها در هر فصل و بازدید از چاپخانه ها و نشست با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این گردهمایی در همه بخش ها به خوبی برگزار شد و برای من و همکارانم در همه استان ها دارای بار علمی و عملی بود.

به گفته وی تعامل مثبت و سازنده میان مدیران دفتر امور چاپ و معاونت امور فرهنگی وزارتخانه با بخش های استانی اگر چه در سال های گذشته هم وجود داشت ولی در سال های گذشته بسیاری از برنامه ها و اهدافی که برای این گردهمایی ها  تعریف می شد محقق نمی شد ولی در این گردهمایی مدیران جدیت و اراده بیشتری برای تحقق این برنامه داشتند.

میرزایی  تغییر کارشناسان چاپ در استان ها را یکی از مشکلات صنعت چاپ در استا ن ها دانست و افزود: در بازدیدی که از چاپخانه ها داشتیم و در کلاس آموزشی که در شرکت ایران روتاتیو برگزار شد، بسیاری از کارشناسان استانی با مفاهیم و بخش های مختلف به دلیل تغییرات مدیریتی بیگانه بودند ؛ چرا که بسیاری از کارشناسان تنها چند ماه است که  در بخش چاپ به کار مشغول شده اند .

وی بازبینی و به روز کردن آیین نامه ها را از جمله مشکلات مطرح شده در این گردهمایی دانست و افزود:  بسیاری از آیین نامه ها بیش از چند سال است که به روز نشده اند و مدیران دفتر امور چاپ  برای به روز کردن آیین نامه ها قول مساعد دادند.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۱۲ اسفند


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: