کارشناس چاپ استان البرز
گردهمایی کارشناسان چاپ سراسر کشور ایده آل بود


این گردهمایی در زمینه روزآمد کردن اطلاعات و روندهای اجرایی از یکسو و بررسی مسائل ومشکلات چاپ در سراسر کشور یک گردهمایی ایده آل بود.

کارشناس چاپ اداره کل فرهنگ و اراشاد اسلامی البرز گفت: برپایی گردهمایی کارشناسان سراسر کشور و بررسی مسائل و مشکلات استان ها گام مهمی در راستای ارتقاء  صنعت چاپ خواهد بود.

سعید بهروان با اشاره به گردهمایی کارشناسان چاپ سراسر کشور که هفته گذشته در تهران برگزار شد به اخبار چاپ گفت:  این گردهمایی در زمینه روزآمد کردن اطلاعات و روندهای اجرایی از یکسو و بررسی مسائل ومشکلات چاپ در سراسر کشور یک گردهمایی ایده آل بود.

به گفته وی شناخت مسائل و مشکلات چاپ در سراسر کشور و کمک کارشناسی که کارشناسان استانی به مدیران سیاستگذار در سطح وزارتخانه می کنند در تدوین آیین نامه ها و قوانین راهگشا ست.

وی حضور مدیران تازه در حوزه چاپ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مایه دلگرمی کارشناسان استانی ارزیابی کرد و افزود: در نشست های مختلف این گردهمایی دو روزه، مدیران دفتر امور چاپ به مسائل و مشکلات تک تک استان ها گوش کرده و این مسائل را به بحث وبررسی گذاشتند و این می تواند امیدواری ما را به حل مشکلات این حوزه بیشتر کند.

به گفته بهروان با توجه به برخی از مشکلاتی نظیر آیین نامه های حوزه چاپ که آخرین آن به سال 1385 بر می گردد که از سوی دفتر امور چاپ ابلاغ شده  وقول مساعد مدیر کل و معاون وی برای به روز کردن این آیین نامه ها ، این نشست نسبت به نشست های پیشین برجسته تر بود.

بهروان گفت: برگزاری این نشست ها در دوره های گذشته این مشکل را داشت که روند اجرایی شدن برنامه ها  و قول های مدیران محقق نمی شد و پس از گردهمایی ها به فراموشی سپرده می شد ولی دوره جدید این امیدواری وجود دارد که مدیران برای اجرایی کردن این برنامه ها و رفع مشکلات مصمم هستند.

کارشناس چاپ استان البرز گفت : در این گردهمایی آقایان عملشاهی و ابراهیمی؛ مدیر کل و معاون دفتر امور چاپ با طمانینه مسائل ومشکلات تمام استان ها را گوش کرده  و برای کمک به رفع این مشکلات قول مساعد دادند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۱۲ اسفند


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: