با تصویب وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری صورت می گیرد
راه اندازی مقاطع فوق لیسانس و دکترای چاپ ونشر در دانشگاه تهران


کمیته 20 درصد مباحث بین رشته ای این دانشگاه با راه اندازی مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکترا در رشته های مدیریت چاپ و مدیریت نشر موافقت کرده و قرار است در صورت تصویب وزارت علوم از سال آینده پذیرش دانشجو در این دانشگاه صورت پذیرد.

دانشگاه تهران با تصویب کمیته 20 درصد مباحث بین رشته ای خود از سال آینده در مقطع فوق لیسانس و از سال های آینده  دانشجوی مقطع دکترا در رشته های مدیریت چاپ و نشر می پذیرد.

به گزارش اخبار چاپ، کمیته 20 درصد مباحث بین رشته ای این دانشگاه با راه اندازی مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکترا در رشته های مدیریت چاپ  و مدیریت نشر موافقت کرده و قرار است در صورت تصویب وزارت علوم از سال آینده پذیرش دانشجو در این دانشگاه صورت پذیرد.

دکتر سید رضا سید جوادین، رییس دانشگده مدیریت دانشگاه تهران در گفتگو با اخبار چاپ گفت: براساس سرفصل درس ها و عناوینی که در سال 1385 به تصویب رسیده است ، کمیته 20 درصد مباحث بین رشته ای دانشگاه بحث برای راه اندازی وقاطع فوق لیسانس و دکترا در رشته های چاپ و نشر را آغاز کرد و امروز راه اندازی این رشته ها به تصویب کمیته رسید.

به گفته وی این کمیته مقرر کرده است تا پایان خرداد 1392 بازنگری در عناوین وسرفصل های این دو مقطع به پایان برسد و برای تصویب به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شود.

سید جوادین ابراز امیدواری کرد که با تصویب وزارت علوم برای مهرماه یا بهمن سال 92 ، دانشگاه تهران در مقطع فوق لیسانس دانشجو بپذیرد.

وی افزود: کمیته 20 درصد مباحث بین رشته ای دانشگاه تهران تصویب کرد که این مقطع تحصیلی برای دو رشته مذکور توسط 3 دانشکده مدیریت، کتابداری و اطلاع رسانی و هنر برگزار و دانشنامه فارغ التحصیلان هم به امضای روسای 3 دانشکده و رییس دانشگاه تهران صادر شود.

وی از متولیان امر چاپ و نشر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه های صنعت چاپ هم دعوت کرد تا نظرات کارشناسی خود را برای بازنگری در سرفصل ها و عناوین این مقطع به کمیته 20 درصد مباحث بین رشته ای اعلام کنند تا در جهت کاربردی تر شدن رشته های چاپ ونشر مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مقطع تحصیلی دکترا هم در این دو رشته پس از مقطع فوق لیسانس راه اندازی خواهد شد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۷ اسفند


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: