چاپگر های جدید ایپسون ؛ چاپ از راه دور


از بین چاپگرها، مدل M200 علاوه بر قابلیت چاپ سیاه و سفید، امکان اسکن و کپی را هم دارد. همراه این محصول دو بطری 140 میلی لیتری از جوهر سیاه وجود دارد که هر کدام قابلیت چاپ 6000 برگ و در مجموع 12000 برگ را دارند.

 

 دنیای فناوری هر روز برگ تازه ای رو کرده و محصول تازه ای عرضه می کند؛ محصولاتی که هر کدام به دنیای ما رنگ تازه می دهند و در اندازه خود جهان ما را تکانی می دهند.. روزنامه دنیای اقتصاد نگاهی دارد به چاپگرهای تازه اپسون.

چاپگرهای جدید سری «WorkForce M» اپسون كه مجهز به مخازن یا تانک‌های بسیار بزرگ و حجیم جوهر هستند، قابلیت چاپ از راه دور را داشته و در هزینه چاپ نیز صرفه‌جویی می‌كنند. علاوه بر این، قابلیت اتصال بیسیم (Wi-Fi) در یک مدل از این چاپگرها و قابلیت اتصال اترنت در دو مدل دیگر، امکانات تازه‌ای در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است .

از بین چاپگرها، مدل M200 علاوه بر قابلیت چاپ سیاه و سفید، امکان اسکن و کپی را هم دارد. همراه این محصول دو بطری 140 میلی لیتری از جوهر سیاه وجود دارد که هر کدام قابلیت چاپ 6000 برگ و در مجموع 12000 برگ را دارند. علاوه بر این، قابلیت اتصال اترنت به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن iPrint کمپانی اپسون، از طریق سیستم‌عامل‌های iOS و Android روی موبایل یا تبلت به این چاپگر‌ها متصل شوند و محتوای دیجیتالی خود را به چاپ برسانند.دقت اسکنر در M200 برابر با 1200 dpi است، علاوه بر این، قابلیت ADF یا (Automatic Document Feeder)

اجازه می‌دهد تا یک دسته برگه را بدون جایگزین کردن دستی و به طور خودکار، پشت سر هم اسکن کرد .

مدل‌های M100 و M105 نیر با دو بطری 140 میلی‌لیتری جوهر عرضه می‌شوند . M100 و M105 چاپگرهای تک کاره و تک‌رنگ اپسون هستند که کارآیی دفتر کار خانگی یا مشاغل و ادارات کوچک شما را بسیار بالا می‌برند. تفاوت این دو مدل در قابلیت اتصال WiFi در مدل M105 و قابلیت اتصال اترنت در مدل M100 خواهد بود .

این سری از محصولات کاملا با نیازهای دانش‌آموزان، دانشجویان و کاربران خانگی و ادارات کوچک مطابقت دارد. سرعت چاپ در این مدل‌ها 15 صفحه در هر دقیقه (با استفاده از ISO/IEC 24734) است تا کارآیی کسب‌وکار‌های کوچک ارتقا پیدا کند. چاپگرهای سری «M» اپسون نیز از هد‌های MicroPiezo و جوهر‌های «رنگدانه»ای استفاده و چاپ ضد آب و لکه، بدون رنگ و رو رفتگی و ماندگار را ارائه می‌کنند. مخازن جوهر این سری از چاپگرها نسبت به دیگر مدل‌ها به 140 میلی‌لیتر افزایش پیدا کرده است. اپسون به خوبی در حال حذف سیستم‌های CISS قدیمی و غیراستاندارد است. این کمپانی قدرتمند قبل از این با عرضه چاپگرهای سری «L» خود، مخازن بزرگ جوهر را به چاپگرهای خود اضافه و کارتریج‌های کم‌حجم را حذف کرد. مخازن مجتمع این چاپگرها به راحتی با بطری‌های جوهر خود اپسون پر خواهند شد. این محصولات با ضمانت شركت آواژنگ به بازار عرضه خواهند شد .

 

 

 

 

منتشر شده توسط دنیای اقتصاد در تاریخ ۱۳۹۱ پنج شنبه ۳ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ سوم اسفندکلیدها : چاپگر اپسون سری جدید m200


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: