در فاصله یک هفته مانده به معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش
مدیر عامل انتشارات مدرسه برکنار شد


اخبار چاپ:در فاصله یک هفته مانده به تغییر و تحول های گسترده در دولت و با قطعی شدن خداحافظی برخی مدیران،باز هم شاهد عزل در دستگاه های دولتی هستیم.در آخرین نمونه این برخوردها علی‌اکبر فیضی‌زاده از سمت مدیر عاملی مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) برکنار شد و سید عبدالحسین هاشمی به جای وی نشست.

بر اساس حکم بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، سیدعبدالحسین هاشمی، علاوه بر مدیرعامل مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) در فاصله چند روز مانده تا معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش به عنوان مشاور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منصوب شده است.
یک مقام مسئول در انتشارات مدرسه، با تائید این خبر گفت: فیضی زاده 2 شهریور از سمت خود در انتشارات برکنار شد و 4 شهریور ماه نیز مراسم تودیع و خداحافظی او با همکاران سابق و و معارفه مدیرعامل جدید این انتشارات برگزار شد.
به گفته وی، مدیرعامل جدید انتشارات مدرسه پیشتر نیز علاوه بر وزارت آموزش و پرورش در ستاد اقامه نماز، معاونت فرهنگی، هنری این وزارتخانه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان فعالیت داشته است.
علی اکبر فیضی‌زاده مدیرعامل سابق انتشارات مدرسه نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر، از ذکر دلایل برکناری‌اش از این سمت، خودداری کرد و در عین حال گفت: من همچنان عضو هیئت مدیره انتشارات مدرسه خواهم بود.
شایان ذکر است،چندی پیش غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، بانی و رئیس اسبق اتشارات مدرسه از گرایش فعلی این موسسه به انتشار کتابهای غیرآموزشی انتقاد کرده بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ ششم شهريورکلیدها : انتشارات مدرسه بهرام محمدیان فیضی زاده


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: