لغو دوباره نمایشگاه چاپ دیجیتال انگلستان / یک تاخیر سه ماهه دیگر


سازمان چاپ دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی(ساین) بریتانیا که قرار بود در سپتامبر 2012 مجری برگزاری این نمایشگاه باشد فشارهای مالی و محدودیت های بودجه را عامل این امر اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه به احتمال زیادبا یکسال تاخیر برگزار خواهد شد.

خانه  چاپ دیجیتال فاورشم اعلام کرد، برپایی نمایشگاه چاپ دیجیتال بریتانیا برای بار دوم هم لغو گردید.

 سازمان چاپ دیجیتال و  تابلوهای تبلیغاتی(ساین) بریتانیا که قرار بود در سپتامبر 2012 مجری برگزاری این نمایشگاه باشد  پیش از این فشارهای مالی و محدودیت های بودجه را عامل این امر اعلام کرده و گفته بود: این نمایشگاه به احتمال زیاد با یکسال تاخیر برگزار خواهد شد.

 بااینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده، سازمان برآن بود تا نمایشگاه را طبق برنامه زمانبندی  در نوامبر سال 2013 برگزار کند خانه ی چاپ فاورشم دیروز اعلام کرد که این نمایشگاه  در موعد مقرر برگزار نخواهد شد و به دلیل مشکلات و محدودیتهای موجود با یکسال تاخیردر سال آینده 2014 برگزار خواهد گردید.

 رودی بلکت، مدیر برگزاری نمایشگاه چاپ برتانیا گفت: " قصد ما از برگزاری این نمایشگاه کمک به موفقیت روزافزون بازار چاپ و رونق بازار خرید و فروش و معرفی نسل جدید ماشین های چاپ مانند نمایشگاه چاپ دیجیتال وساین بریتانیا بوده، ولی متاسفانه در حال حاضر شرایط کنونی اقتصادی بسیاری از تامین کنندگان و شرکت کنندگان و همچنین فعالان این حوزه را به تمرکز و اختصاص بودجه ی خود در بخش های تجاری و بازاری   واداشته است .

به گفته وی این اتفاق و به تبع آن کم رنگ تر شدن حضور مطرح ترین  فعالان چاپ منجر به تاخیر برگزاری نمایشگاه شده است.

وی با ابراز تاسف از برگزار نشدن این نمایشگاه گفت: این درحالی است که بخش عمده ای از فعالان ،انتظار حضور در این نمایشگاه  را داشتند.

 پس از انتشار خبر لغو این نمایشگاه از سوی خانه چاپ فاوشیم مبنی بر تعویق برگزاری نمایشگاه از سال 2012 به 2013، رودی بکلت، مدیر برگزاری نمایشگاه دراین باره به این جمله بسنده کرد که: امید است، تمرکز شرکت ها و فعالان بر پیشرفت و به روز رسانی کیفیت آثار و جایگاه خود در حوزه چاپ  دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی( ساین) بیشتر شود."

 به گفته وی برگزاری نمایشگاه و چاپ  دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی ( ساین)بریتانیا  از 30 آوریل تا 2 می 2013 برگزار می شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۱۶ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: