با تغییرات در شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب
تغییر اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ هم قوت گرفت


پس از برکناری یوسف افراش از دفتر امور چاپ و جایگزینی احمد علمشاهی در این سمت و خداحافظی دفتر مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با داریوش رضوانی و جایگزینی همایون امیر زاده ، به نظر می رسد مدیران پیشین از شواری سیاستگذاری صنعت چاپ هم کنار بروند.

 با تغییرات پدید آمده در شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران و جایگزینی مدیران تازه در این شورا به نظر می رسد همین تغییرات در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ هم اعمال شود.

به گزارش اخبار چاپ ، پس از برکناری  یوسف افراش از دفتر امور چاپ و جایگزینی احمد علمشاهی در این سمت و خداحافظی دفتر مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با داریوش رضوانی و جایگزینی همایون امیر زاده ، به نظر می رسد مدیران پیشین از شواری سیاستگذاری صنعت چاپ هم کنار بروند.

اتفاقی که روز گذشته از سوی خبرگزاری مهر منتشر شد و مدیران پیشین هم تایید کردند که در شواری سیاستگذاری نمایشگاه کتاب سمتی ندارند.

داریوش رضوانی ویوسف افراش در گفتگو با این خبرگزاری تایید کردند که دیگر به نشست های این شورا دعوت نمی شوند و به شکلی طبیعی از عضویت  دراین شورا کنار گذاشته شده اند.

البته در زمان تودیع یوسف افراش و معارفه احمد علمشاهی ، سرپرست معاونت امور فرهنگی از باقی ماندن افراش در شواری سیاستگذاری سخن گفت، چیزی که بیشتر تعارف به نظر آمد تا یک امر واقع.

به هر حال شورای سیاستگذاری صنعت چاپ هم همچون نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیازمند اعضایی است که در معاونت امور فرهنگی دارای سمت باشند و بتوانند چرخی از چرخ های برزمین مانده صنعت چاپ را به حرکت در آورند و اعضای تعارفی  در این شورا به معنای واقعی جایگاهی ندارند.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۱۴ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: