تغییر در ترکیب شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران


دو مدیر پیشین معاونت امور فرهنگی که چندی پیش جایشان را به مدیران دیگری دادند و عضو این شورا بودند در حال حاضر عضو این شورا محسوب نمی شوند و مدیران تازه جایگزین آنها شده اند.
با استعفای دو عضو شورای سیاستگذاری بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران از سمت‌های خود و جایگزینی دو نفر دیگر به جای آنها، ترکیب این شورا دستخوش تغییر شد.

به گزارش مهر، آذرماه امسال بود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه اعضاء شورای سیاستگذاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را به شرح زیر منصوب کرد:

حمید شاه‌آبادی، محمدمهدی فداکار، مهدی فضائلی، محمدباقر خرمشاد، داریوش رضوانی، محمدرضا وصفی، علی زارعی نجفدری، محمد حسنی، علی شجاعی صائین، مصطفی امیدی، محمد اللهیاری، محمد عظیمی، یوسف افراش و محمدعلی منفرد.

اما داریوش رضوانی و یوسف افراش که به تازگی از سمت‌های خود یعنی مشاور اجرایی معاونت فرهنگی و مدیر دفتر امور چاپ کناره‌گیری کرده‌اند، دیگر در این شورا هم عضویت ندارند.
 
داریوش رضوانی مشاور سابق امور اجرایی معاونت فرهنگی و قائم مقام سابق نمایشگاه کتاب تهران در این باره به خبرنگار مهر گفت: بنده در جلسه اول شورای سیاستگذاری نمایشگاه بیست و ششم حضور داشتم اما پس از آنکه از معاونت فرهنگی رفتم، در جلسات این شورا حضور نداشته‌ام و در واقع دیگر عضو این شورا نیستم.
 
با توجه به این تغییر، به احتمال زیاد همایون امیرزاده مشاور جدید امور اجرای معاونت فرهنگی جایگزین رضوانی در شورای سیاستگذاری است.
 
همچنین یوسف افراش مدیر سابق دفتر امور چاپ وزارت ارشاد در این باره به خبرنگار مهر گفت: بنده از وزیر ارشاد برای عضویت در شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران حکم گرفتم، اما پس از رفتن من، آقای علمشاهی (مدیر جدید دفتر امور چاپ) در جلسات این شورا حضور داشته است.
منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۱۴ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: