همزمان با احکام مشاوران صورت گرفت
انتصاب مدیران کمیته های نمایشگاه بیست وششم کتاب تهران


پس از انتصاب محمد الهیاری به عنوان معاون امور نمایشگاهی، حسن اسفندمز به عنوان معاون امور اجرایی و پشتیبانی و همایون امیر زاده به عنوان معاون علمی و فرهنگی امروز مدیران کمیته‌ها و مشاوران بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند. علی اسماعیلی پیش از این محمد عظیمی را هم به عنوان قائم مقام نمایشگاه منصوب کرده بود.

 علی اسماعیلی که این روزها دستش مدام به امضای حکم مشغول است و مدیر منصوب می کند ، پس از انتصاب سه معاون اصلی نمایشگاه کتاب بیست وششم مدیران کمیته ها و مشاوران خود برای این نمایشگاه را هم منصوب کرد.

پس از انتصاب محمد الهیاری به عنوان معاون امور نمایشگاهی، حسن اسفندمز به عنوان معاون امور اجرایی و پشتیبانی و همایون امیر زاده به عنوان معاون علمی و فرهنگی امروز مدیران کمیته‌ها و مشاوران بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

علی اسماعیلی پیش از این محمد عظیمی را هم به عنوان قائم مقام نمایشگاه منصوب کرده بود.

براین اساس، محمدرضا وصفی به عنوان مدیر بخش بین‌الملل، احمد کمالی‌نژاد به عنوان مدیر کمیته ناشران داخلی، علی شجاعی‌صائین، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی و هنری، محمد مهدی انصاری به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، سید مهدی جعفری به عنوان مدیر کمیته تبلیغات، مهدی حافظی به عنوان مدیر کمیته مالی، مجیدرضا شعبانی به عنوان مدیر کمیته قرارداد‌ها، مصطفی امیدی به عنوان مدیر کمیته تحقیق و توسعه، محمد صادق افراسیابی به عنوان مدیر کمیته نشر الکترونیک، مجید حمیدزاده به عنوان مدیر کمیته نظارت محتوایی، احمد عمادی به عنوان مدیر کمیته حراست، حسین ملکی به عنوان مدیر کمیته رسیدگی به شکایات و سلیمان مولوی به عنوان مدیر کمیته بازبینی آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها منصوب شدند.

 اسماعیلی همچنین محمدعلی منفرد را به عنوان مشاور تبلیغات و اطلاع‌رسانی، احمد علی محسن‌زاده را به عنوان مشاور حقوقی، پدرام پاک‌آئین را به عنوان مشاور مطبوعاتی، مجتبی سلطانی را به عنوان مشاور فرهنگی و هنری، دکترمحمد علی آذرشب را به عنوان مشاور امور بین‌الملل و احمد علمشاهی را به عنوان مشاور چاپ و نشر منصوب کرد.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۲۷ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: