به گزارش اخبار چاپ،بر اساس این پژوهش 38 درصد از حدود 1000 شرکتی که مورد بررسی قرار گرفتند گفتهاند قرار است سال آینده بر روی بازاریابی بیشتر سرمایهگذاری کنند و این در حالی است که 40 درصد اعلام کردهاند "احتمالا" به صورت داخلی اقدام به این کار خواهند کرد.
بث دو آویلا، مدیر پرینترهای افشانهای HP در انگلستان میگوید: "دلیل اینکه تصمیم گرفتهایم این کار را به صورت داخلی انجام دهیم، کاهش هزینهها بوده است."
او گفت: "این تحقیقات نشانگر آن است که شرکتها در پی کاهش هزینههای بیرونی هستند و تلاش میکنند لازمه های صنعت چاپ را با دستیابی به توانایی تولید مواد اولیه با کیفیت بالا بوسیله خودشان و به صورت داخلی، به دست آورند."
بنا بر این گزارش،چاپ هنوز به عنوان قسمت مهمی از استراتژی شرکتها باقی مانده و 40 درصد از عرضه و تقاضا نشانگر آن است که به عنوان شكل پایهای تبلیغات در نظر گرفته میشود. علاوه بر این 13 درصد از این شركتها بیش از 80 درصد از بودجه خود را صرف چاپ میکنند و 27 درصد از آنان بیش از نیمی از بودجه خود را به این مقوله اختصاص میدهند."
فدراسیون کسب و کارهای کوچک (FSB) میگوید نتیجه این تحقیقات نشانگر آن است که این نوع شرکتها چقدر"انطباق و انعطافپذیرند."
بنابر آماری که یکی از سخنگویان (FSB) ارائه داده است، بیش از نیمی از کسب و کارهای کوچک در خصوص آینده کاری خود کاملا مطمئن هستند و یک سوم آنان "برای سرمایه گذاری در بازاریابی و محصولات و خدمات جدید در شش ماه آینده برنامه ریزی می کنند."