اسماعیلی در مراسم تودیع و معارفه مدیران خود
تغییرات تازه ای در راه است


اسماعیلی در عین حال تغییرات بعدی در معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد را رد نکرد و در این مورد گفت: ممکن است تغییرات دیگر هم باشد و این امر طبیعی است.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در آیین تودیع و معارفه مسئولان سه حوزه این معاونت با بیان اینکه "از روزی که من به معاونت فرهنگی آمده ام همه ساز رفتن زده‌اند" تغییرات بعدی در معاونت متبوعش را محتمل خواند.

به گزارش مهر مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی و رئیس حوزه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با حضور سرپرست و جمعی از مدیران این معاونت در سالن اجتماعات دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی کشور برگزار شد.

علی اسماعیلی در این مراسم با اشاره به این که پست های مدیریتی امانت هستند و باید آن را واگذار کرد تغییرات در معاونت امور فرهنگی را دراین راستا دانست.

وی به تغییر مدیر کل دفتر چاپ وزارت ارشاد سه هفته بعد از انتصاب یوسف افراش به این سمت اشاره کرد و گفت: بنده معتقدم اگر مسئولیتی را از کسی می‌خواهیم باید تمام اختیارات لازم را هم به او بدهیم و به همین جهت مدتی بعد از اینکه این مسئولیت به من واگذار شد، سمت مدیر کل دفتر امور چاپ را بر عهده افراش گذاشتم اما ایشان که سابقه 32 ساله خدمت دارد تقاضای بازنشستگی کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این تغییر ناخواسته خواند با تاکید بر ادامه همکاری افراش با معاونت متبوعش به عنوان عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور، برای احمد علمشاهی مدیر کل جدید دفتر امور چاپ آرزوی موفقیت کرد.

وی در مورد خداحافظی داریوش رضوانی از سمت مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد هم گفت: آقای رضوانی هم مانند آقای افراش مدتی بعد از اینکه من آمدم درخواست بازنشستگی کرده بود. بالاخره این هم از شانس‌های ما است؛ از روزی که به معاونت فرهنگی آمدم همه ساز رفتن زده‌اند با این حال آقای رضوانی هم در دوره معاون قبلی و هم در چند ماه اخیر فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

اسماعیلی در عین حال تغییرات بعدی در معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد را رد نکرد و در این مورد گفت: ممکن است تغییرات دیگر هم باشد و این امر طبیعی است.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد در بخشی دیگری از سخنانش به بیان نکاتی در مورد نحوه مدیریت موفق پرداخت و از جمله هدفمندی، پیش بینی آینده و تصمیم‌گیری را ارکان برنامه ریزی برای مدیریت عنوان کرد.

اسماعیلی در پایان سخنانش به متولیان شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور پیشنهاد برگزاری همایش چند روزه با هدف احصای مشکلات حوزه چاپ را داد.

وی تغییر سردبیر خبرگزاری کتاب و جایگزینی محمد مهدی انصاری به جای علی آقا غفار را تایید و برای سردبیر جدید این خبرگزاری آرزوی موفقیت کرد.

 

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۱ يکشنبه ۲۴ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و چهارم ديکلیدها : اسماعیلی افراش رضوانی امیرزاده تودیع معارفه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: