سید مسعود ناصری:
جذب آثار برای شرکت در مسابقات چاپ هنوز ادامه دارد


اخبار چاپ:مسابقات تخصصی نهمین جشنواره صنعت چاپ امسال با وسعت بیشتری برگزار می شود.

مدیر کمیته جذب آثار نهمین جشنواره صنعت چاپ با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت:بخش مسابقات تخصصی جشنواره امسال در دو بخش واحد چاپی برتر و محصول چاپی برتر (با تاکید بر سفارش دهندگان) برگزار می شود و کمیته جذب آثار نیز بر همین اساس تشکیل شده است.
سید مسعود ناصری درباره فعالیت های این کمیته گفت:این کمیته وظیفه دارد در خصوص چگونگی برگزاری بخش مسابقات تخصصی اطلاع رسانی کند و مکاتبات لازم را با صاحبان صنایع و صنف چاپ انجام دهد.
این کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی افزود: ارسال فراخوان شرکت در این جشنواره را از 20 تیر ماه آغاز کرده ایم. در مرحله اول این فراخوان برای تولید کنندگان و واحدهای چاپی ارسال شد و در مرحله دوم این فراخوان را به ادارات کل ارشاد و صنایع معادن استان ها فرستادیم تا آن را در اختیار واحدهای چاپی و صنعتی استان خود قرار دهند. این فراخوان همچنین پس از شناسایی مجموعه های تبلیغاتی مستقیما برای آنها ارسال می شود.
وی درباره نحوه ارسال آثار برای شرکت در جشنواره نیز گفت: نیروهای کمیته جذب آثار پس از مرحله ارسال فراخوان با واحدهای مرتبط برای جذب آثار مذاکره می کنند و اگر این واحدها نسبت به ارسال آثار خود اقدام نکنند، آثار را در محل از آنها تحویل می گیرند.
ناصری در پاسخ به این سوال که بخش مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ تا چه حد توانسته است به تحقق شعار «به سوی کیفیت» کمک کند، گفت: این شعار از جشنواره هشتم شکل گرفت و هیات برگزاری جشنواره نهم نیز آن را به خاطر اهمیت موضوع سرلوحه کار خود قرار داده است. به هر حال ما بخش مسابقات تخصصی را بستری می دانیم برای اینکه توجه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع را به اهمیت مقوله کیفیت در سفارشات چاپی جلب کنیم.اگر کیفیت آثار چاپی رشد کند، زمنیه را برای فروش بیشتر محصولات در داخل و حضور در بازارهای جهانی فراهم می کند.آنچه اهمیت دارد این است که این جشنواره بتواند این بستر را فراهم کند و این روند را تداوم بخشد، بدون شک در ارتقاء کیفیت محصولات چاپ موثر واقع می شود.
مدیر کمیته جذب آثار نهمین جشنواره صنعت چاپ با اشاره به جذب حامیان مالی برای برگزاری بخش مسابقات تخصصی، گفت: برای جذب حامیان مالی مشاوران به کار گرفته ایم. در حال حاضر با توجه به تعطیلات تابستانی سازمان ها، حامی مالی ای جذب نکرده ایم.اما کارشناسان ما در حال فعالیت در این زمینه هستند و آمادگی جذب حامیان مالی را داریم.
شایان ذکر است،مراسم بزرگداشت روز صنعت چاپ یازدهم شهریور ماه در تالار وحدت برگزار می شود اما اهدای جوایز بخش مسابقات تخصصی در آبان ماه انجام می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهارم شهريورکلیدها : سید مسعود ناصری جذب اثار مسابقات جشنواره


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: