در دوره بیست و ششم
نمایشگاه کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت سال 92 برگزار می‌شود


در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه که با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اعضای این شورا در دفتر وزیر برگزار شد، زمان برگزاری این نمایشگاه از 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 1391 مصوب و اعلام شد.
با مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب، زمان برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران، 11 تا 21 اردیبهشت سال 92 اعلام شد.

 زمان برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مصوب و اعلام شد.

در این جلسه که صبح امروز دوشنبه 11 دیماه با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اعضای این شورا در دفتر وزیر برگزار شد، زمان برگزاری این نمایشگاه از 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 1391 مصوب و اعلام شد.

طبق مصوبه شورای سیاستگذاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراسم افتتاحیه این دوره از نمایشگاه عصر روز 10 اردیبهشت ماه سال 1392 در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 1392 زمان برگزاری نمایشگاه اعلام شد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۱۱ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ يازدهم ديکلیدها : نمایشگاه بیست وششم مصلا اردیبهشت 92


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: