با حضور معاونین دو وزارتخانه ارشاد و صنعت و معدن وتجارت صورت می گیرد
گشایش نمایشگاه دائمی آثار منتخب مسابقات جشنواره صنعت چاپ؛ سه شنبه


نمایشگاه دائمی «آثار منتخب مسابقات جشنواره صنعت چاپ» سه‌شنبه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران، سالن کلینیک بسته‌بندی، جنب سالن خلیج فارس، گشایش می‌یابد.

  مدیر دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از گشایش نمایشگاه دائمی «آثار منتخب مسابقات جشنواره صنعت چاپ» 12 دی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

 یوسف افراش به فارس گفت: نمایشگاه دائمی «آثار منتخب مسابقات جشنواره صنعت چاپ» سه‌شنبه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران،  سالن کلینیک بسته‌بندی، جنب سالن خلیج فارس، گشایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: وزارت ارشاد با راه‌اندازی این نمایشگاه تلاش دارد تا علاوه بر اینکه آثار برتر مسابقات «جشنواره صنعت چاپ» را مورد تقدیر قرار دهد، آثار آنها را در مکانی به مدت یکسال برای عموم علاقه‌مندان، تولیدکنندگان و چاپخانه‌داران به نمایش بگذارد تا علاقه‌مندان از نزدیک کیفیت کارها را مشاهده کرده و به سفارش محصولات مدنظر خودشان بپردازند.

افراش ادامه داد: برپایی نمایشگاه دائمی از «آثار منتخب مسابقات جشنواره صنعت چاپ» باعث ایجاد انگیزه در افراد می‌شود تا در سال‌های آتی با کارهای بهتر و با کیفیت‌تری در این مسابقات حضور یابند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت 11 صبح با حضور حمید صافدل، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای سیاست‌گذاری صنعت چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به گفته مدیر دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ادامه این مراسم، تفاهم‌نامه‌ای در راستای حمایت و ارتقای صنعت چاپ و بسته‌بندی با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های صنعت، معدن، تجارت و ارشاد اسلامی امضاء می‌شود تا بتوان از ظرفیت‌های این دو وزارتخانه جهت ارتقای صنعت چاپ و بسته‌بندی استفاده کرد.

 

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۱ يکشنبه ۱۰ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: