کاغذ گران‌تر شد /هر بند 77هزار تومان


طی روزهای گذشته کاغذ تحریر 76 هزار تومان بود، اما امروز باز هم با افزایش مواجه و به 77 هزار تومان رسید که گویای هشداری جدی است.

 طی روزهای گذشته کاغذ تحریر 76 هزار تومان بود، اما امروز باز هم با افزایش مواجه و به 77 هزار تومان رسید که گویای هشداری جدی است.

به گزارش فارس، با گران شدن و نوسات شدید روزهای گذشته دلار، قیمت کاغذ همچنان در حال افزایش است و از مرز 76 هزار تومان هم عبور کرد.

این گزارش اضافه می‌کند که فراز و فرودهای کاغذ تحریر و انواع دیگر، فروشندگان و ناشران را نگران کرده و این صنف گلایه‌هایی مبنی بر عدم ثبات قیمت را مطرح و خواهان بررسی و رسیدگی به مشکل هستند. 

 این در حالی است که مسئول کارگروه کاغذ در وزارت ارشاد افراد سودجو را عامل التهاب بازار و افزایش قیمت کاغذ می داند.

داریوش رضوانی هرگونه شایعه‌ای را در راستای افزایش قیمت کاغذ به افراد سودجو مرتبط دانست و گفت: افزایش قیمت کاغذ همواره از سوی افراد سودجو برای ملتهب کردن بازار مطرح می‌شود.

 وی افزود: با توجه به اینکه اتاق مبادلاتی ارز را ثبت سفارش می‌کند و کاغذ هم به رویه خود رسیده و ثبات را شاهد است، رسانه‌ای شدن افزایش جزئی قیمت کاغذ ثمری در برنخواهد داشت.

به گفته وی شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران با همکاری یکی از موسسات فرهنگی با ارائه نقدینگی، ثبت سفارش کرده و بتدریج کاغذها وارد می‌شود و بزودی شاهد توزیع کاغذ به قیمت 62 هزار تومان خواهیم بود، لذا قیمت کاغذ بازهم کاهش خواهد یافت.

 

 

 

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۶ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ ششم ديکلیدها : کاغذ بازار گرانی دوباره فارس رضوانی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: