سخنگوی شورای سیاستگذاری صنعت چاپ:
شرایط برای حضور برندهای معتبر خارجی در نمایشگاه چاپ فراهم شود


مسوولان بخش دولتی به دلیل اهمیتی که صنعت چاپ ایران در توسعه همه‌ جانبه کشور دارد، باید این موضوع را جدی بگیرند و شرایط را برای حضور صنعتگران جهانی و ارایه آخرین تکنولوژی‌های صنعت چاپ در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته فراهم کنند.

 

رضا رضایی، سخنگوی شورای سیاستگذاری صنعت چاپ برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته را مفید ارزیابی کرد و گفت: متولیان برپایی این نمایشگاه باید با هدف ایجاد رقابت‌ بین‌المللی در صنعت چاپ، شرایط لازم را برای حضور برندهای معتبر خارجی در این نمایشگاه فراهم کنند.-

وی یه ایبنا گفت: برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته زمینه‌های موثر واقع شدن صنعت چاپ چه در بخش کیفی و چه در بازارهای داخلی و همچنین صادرات را فراهم می‌کنند.

وی با بیان این‌که ایران باید مرکز نمایشگاه‌های چاپ باشد، ادامه داد: امسال با توجه به مسایل مربوط به تحریم، برندها و کمپانی‌های معتبر حوزه چاپ حضور بسیار کمرنگی در نوزدهیمن نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته داشتند که از نقاط ضعف این دوره از نمایشگاه محسوب می‌شود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری صنعت چاپ در ادامه سخنانش گفت: مسوولان بخش دولتی به دلیل اهمیتی که صنعت چاپ ایران در توسعه همه‌ جانبه کشور دارد، باید این موضوع را جدی بگیرند و شرایط را برای حضور صنعتگران جهانی و ارایه آخرین تکنولوژی‌های صنعت چاپ در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته فراهم کنند.

رضایی افزود: کشور ما باید به سمتی برود که نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته حدود 20 هزار بازدیدکننده از کشورهای منطقه داشته باشد. چرا که نقش مهم صنعت چاپ در اشتغال‌زایی و گردش مالی کشور انکارناپذیر است.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته چهارشنبه (29 آذر) در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح و امروز (دوم دی) به کار خود پایان می‌دهد.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۲ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: