با توانایی ویرایش فایل های پی دی اف
نرم افزار جدید کداک به بازار آمد


اخبار چاپ: كداك نرم افزار ویرایش پی دی اف جدیدی را در بازار ارائه كرده است كه بنا بر ادعای این شركت، به چاپگرهای تجاری و بسته‌بندی امكان می‌دهد به راحتی و به صورت مقرون به صرفه‌ای پی دی اف‌ها را ویرایش كنند و كار تولید را آسان‌تر و روان‌تر سازند.

به گزارش اخبار چاپ،این نرم افزار جدید كه پرینرژی نام دارد، علاوه بر امكان‌پذیر ساختن تغییرات در مراحل آخر كار، تاریخچه كاملی از تغییرات صورت گرفته را ثبت می‌كند، تمام داده‌های كار را حفظ می‌كند و آ‌ن‌ها را پس از فرایند ویرایش به سیستم پرینرژی كداك برمی‌گرداند.
بنابر اعلام شركت كداك، آموزش كوتاهی برای استفاده از این نرم‌افزار لازم است تا مشتریان به بهره‌وری بیشینه از سرمایه‌گذاری خود و از امكانات موجود در این نرم‌افزار برساند.
استیو میلر، مدیر محصول قسمت روزنامه و بسته‌بندی در كداك می‌گوید: "این نرم‌افزار سطح جدیدی از بهره‌وری را را در اختیار دست‌اندكاران چاپ تجاری و چاپ بسته بندی قرار می‌دهد. برای مشتریان ما مهم است كه بتوانند با دستگاه‌هایی كه از قبل دارند، كارهای بیشتری را انجام دهند."
او همچنین افزود: "این راه‌حل جدید و تكمیلی مناسب محصولات مشتركی است كه به تاثیرگذاری در بازار به كمك بهترین ویرایش گرافیكی نیاز دارند."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوم شهريورکلیدها : کداک پی دی اف نرم افزار


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: