علی اسماعیلی؛ رییس بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
احتمال انتصاب سرپرست به عنوان معاون فرهنگی قوت گرفت


با این انتصاب شایعه جایگزینی فرد دیگری به عنوان معاون فرهنگی تا حد زیادی رنگ می بازد و احتمال انتصاب اسماعیلی به عنوان آخرین معاون فرهنگی دولت دهم بیش از پیش می شود.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری و رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی ، سید محمد حسینی در  حکم خود آورده است: نظر به برگزاری هر چه باشکوه‌تر بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1392 و لزوم برنامه ریزی مدون و اعمال دقیق سیاست‌های شورای نمایشگاه، با توجه به تجارب ارزشمند و شایستگی‌ها و قابلیت‌های جنابعالی در امور فرهنگی‌، به موجب این حکم به عنوان رییس شورای سیاستگذاری و رییس بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب می‌شوید .
در حالی سرپرست معاونت امور فرهنگی به عنوان رییس شورای سیاستگذاری  ورییس نمایشگاه منصوب شده که شایعات پیرامون ابقاء یا انتصاب فرد دیگری به عنوان معاون فرهنگی وزیر هنوز خاتمه نیافته است و بسیاری از فعالان از جایگزینی فرد دیگری به جای اسماعیلی در این سمت سخن می گویند.

با این انتصاب شایعه جایگزینی فرد دیگری به عنوان معاون فرهنگی تا حد زیادی رنگ  می بازد و احتمال انتصاب اسماعیلی به عنوان آخرین معاون فرهنگی دولت دهم  بیش از پیش می شود.

علی اسماعیلی در حالی  ریاست نمایشگاه بیست وششم را به عهده گرفته است که همین امروز انجمن فرهنگی ناشران بین المللی ایرانیان که نمایندگی ناشران بزرگ جهانی را دارد و اعضای آن پای ثابت بخش بین الملل نمایشگاه هستند، با انتشار نامه ای که به وزیر ارشاد نوشته اند اعلام کرده اند که در صورت پرداخت نشدن بدهی وزارت ارشاد از نمایشگاه بیست و چهارم از حضور در نمایشگاه سال 92 انصراف خواهند داد.

به گفته امضا کنندگان این نامه که به رییس جمهور، رییس مجلس و رییس کمیسیون فرهنگی هم رونوشت شده نمایندگان ناشران بین المللی 50 درصد طلب خود برای هر نمایشگاه را تا دی ماه همان سال دریافت می کردند در حالی که از نمایشگاه بیست و چهارم تا کنون طلب های خود را دریافت نکرده اند.

بیست­وششمین نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران اردیبهشت ماه سال 1392 برگزار می­شود .

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۱۸ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: