کتاب «مبانی و ماشین‌آلات چاپ فلسکو» به بازار می آید


کتاب «مبانی و ماشین‌آلات چاپ فلکسو» با گردآوری محمود خوش‌ نواز به ماشین‌آلات و تکنیک چاپ فلکسو می پردازد.

کتاب «مبانی و ماشین‌آلات چاپ فلسکو» به تازگی توسط موسسه کساکاوش به چاپ رسیده و به زودی توزیع آن آغاز خواهد شد.

به گزارش مهر، کتاب «مبانی و ماشین‌آلات چاپ فلکسو» با گردآوری محمود خوش‌نواز طی روزهای گذشته توسط موسسه کساکاوش به چاپ رسیده که هنوز توزیع گسترده آن آغاز نشده است. تمرکز مطالب این کتاب بیشتر روی بخش ماشین‌آلات و تکنیک چاپ فلکسو است.

با وجود این که مطالب اصلی کتاب درباره اصول چاپ فلکسو است، اما مقدماتی از طراحی، کلیشه‌سازی و ... هم در آن درج شده است. محمود خوش‌نوار محقق و مترجم این کتاب، از فارغ‌التحصیلان صنعت چاپ است که کار آماده‌سازی مطالب این کتاب را انجام داده است و سیامک دری مدیرعامل موسسه کساکاوش نیز تدوین و ویرایش محتوایی و فنی کتاب را به عهده داشته است.

تهیه و تدوین کتاب «مبانی و ماشین‌آلات چاپ فلکسو» از 2 سال پیش آغاز شد. وقتی نویسنده کتاب را به موسسه کساکاوش پشنهاد می‌دهد، اعمال اصلاحات و تدوین کتاب حدود 6 تا 7 ماه به طول می‌انجامد. سپس روند گرفتن مجوز چاپ کتاب طی می‌شود تا بالاخره کتاب در آستانه چاپ قرار می‌گیرد.

خوش‌نواز به عنوان یکی از دانشجویان صنعت چاپ، برخی از مطالب را از آموزه‌های انجمن فلکسوی آمریکا ترجمه و بازگردانی کرده و برخی از مطالب را گردآوری یا تالیف کرده است. این کتاب با حجم حدود 270 صفحه،‌ تا چندی دیگر توسط موسسه کساکاوش توزیع خواهد شد.

 

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۱ يکشنبه ۱۲ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ دوازدهم آذرکلیدها : کتاب چاپ فلکسو مبانی خوش نواز


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: