سرپرست دفتر امور چاپ وزارت ارشاد خبر داد
نمایش آثار منتخب یازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ


دفتر امور چاپ وزارت ارشاد آثار منتخب چاپی این دوره از مسابقات را در سالن کلینیک بسته‌بندی محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با هدف آشنایی عموم مردم و علاقه‌مندان به صنعت چاپ با آخرین دستاوردها و توانمندی‌های این صنعت عرضه خواهد کرد.

 سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که در یازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ بیش از 100 اثر مکتوب حایز رتبه برتر شدند، گفت: دفتر امور چاپ وزارت ارشاد می‌کوشد این آثار را تا پایان آذرماه در معرض دید عموم قرار دهد.

یوسف افراش در گفت‌وگو با ایبنا افزود: یازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ در سه بخش فرآیندها و روش‌های چاپی، مدیریت پروژه‌های چاپی و بخش دانشجویی برگزار شد.

وی گفت: دفتر امور چاپ وزارت ارشاد آثار منتخب چاپی این دوره از مسابقات را در سالن کلینیک بسته‌بندی محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با هدف آشنایی عموم مردم و علاقه‌مندان به صنعت چاپ با آخرین دستاوردها و توانمندی‌های این صنعت عرضه خواهد کرد.

سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پیگیری‌های این دفتر با هدف تامین اعتبار لازم برای استمرار داشتن برپایی دوره‌های آموزش صنعت چاپ در قالب طرح ملی صنعت چاپ خبر داد و گفت: این دوره‌ها در برخی استان‌ها مانند سیستان‌و‌بلوچستان، گلستان و تهران برگزار شده‌اند. دفتر امور چاپ می‌کوشد تا در سایر استان‌ها نیز مقدمات برپایی این دوره‌ها فراهم شود.

افراش در پایان گفت: دانشجویان رشته‌‌های چاپ، علاقه‌مندان حوزه چاپ، اپراتورها و چاپخانه‌داران مخاطبان دوره‌های آموزشی مذکور را تشکیل می‌دهند.

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۲۹ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و نهم آبانکلیدها : مسابقات تخصصی صنعت چاپ افراش کلینیک بسته بندی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: