برا ی نخستین بار در حاشیه مراسم روز ملی صنعت چاپ صورت گرفت
نمایشگاه آثار برتر و توانمندی های صنعت چاپ


در این بخش که در فضایی به وسعت 300 متر مربع در طبقه دوم تالار وحدت برپا شد آثار برتر در بخش های پیش از چاپ ، چاپ افست، چاپ فلکسو و گراور، کتاب و روزنامه وبخش ویژه چاپ امنیتی با نمایش آثار تولیدی چاپخانه بانک ملی ایران به نمایش در آمد.

برای نخستین بار در تاریخ جشنواره و مسابقات تخصصی صنعت چاپ نمایشگاهی از آثار برتر  و برخی از بخش های جانبی صنعت چاپ در حاشیه مراسم جشن صنعت چاپ برپا شد.

به گزارش اخبار چاپ، دوازدهمین جشن صنعت چاپ، یازدهمین دوره مسابقات تخصصی و سالگرد دویستمین سال حضور صنعت چاپ در کشور که با حضور جمع زیادی از فعالان ، شخصیت ها و مدیران بخش های فرهنگی در تالار وحدت تهران برگزار شد یم بخش مهم هم داشت که نمایشگاهی بود از توانمندی ها و آثار برتر مسابقات چاپ.

در این بخش که در فضایی به وسعت 300 متر مربع در طبقه دوم تالار وحدت برپا شد آثار برتر در بخش های پیش از چاپ ، چاپ افست، چاپ فلکسو و گراور، کتاب و روزنامه  وبخش ویژه چاپ امنیتی با نمایش آثار تولیدی چاپخانه بانک ملی ایران به نمایش در آمد.

این اقدام که برای نخستین بار توسط دفتر امور چاپ برنامه ریزی و اجرا شد به نمایش برخی از آثار مسابقات در دوره یازدهم هم پرداخت که در زمره آثاربرتر نبودند ، اما جز 400 اثر راه یافته به مرحله دوم داوری مسابقات بودند.

نمایش ماشین چاپ سنگی، برخی از آثار موزه چاپ  و برخی از کتاب های نفیس تولید شده در کشور هم از جمله بخش های این نمایشگاه بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و  سرپرست معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه ، سرپرست دفتر امور چاپ و فعالان و روسای اتحادیه های صنعت چاپ پس از پایان مراسم از این نمایشگاه بازدید کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست معاونت امور فرهنگی در بازدید از این نمایشگاه از تلاش های برگزارکنندگان  در برپایی این نمایشگاه قدردانی کردند.









منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۲۷ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و هفتم آبانکلیدها : نمایشگاه وزیر ارشاد جشن صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: