مدیر مسوول ماهنامه صنعت بسته بندی در گفت و گو با اخبار چاپ:
برخی نشریات حوزه چاپ فقط به آگهی فکر می کنند


اخبار چاپ:برخی از کسانی که وارد عرصه تولید نشریات تخصصی صنعت چاپ می شوند، فقط به دنبال جذب آگهی هستند.

رضا نورائی مدیر مسوول و سردبیر ماهنامه صنعت بسته بندی با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: فکر می کنم تعدد نشریات صنعت چاپ ما از کشور آلمان هم بیشتر باشد! این مساله بدنه صنعت چاپ را دچار سردرگمی می کند. نتیجه این تعدد این است که هر ماه تعداد زیادی نشریه صنعت چاپ به طور رایگان به واحدهای چاپی ارسال می شود که همه آنها آگهی های مشترک و یکسانی دارند! این مساله سبب می شود که هزینه های تبلیغات در نشریات مختلف خرد شود و نتیجه درستی هم از تبلیغات حاصل نشود.
این کارشناس ارشد ارتباط تصویری افزود: تکثر این نشریات، آگهی های تکراری و گاه حتی اخبار تکراری سبب می شود این نشریات در میان اعضای صنف آن طور که باید برد نداشته باشد. به جز یکی دو نشریه قدیمی این حوزه، این وضعیت بر باقی نشریات حاکم است. در صورتی که آنچه سبب رشد این نشریات می شود، مطالب و مصاحبه های اختصاصی آنهاست. نشریات تخصصی با داشتن مطالب اختصاصی می توانند برای خود اعتبار کسب کنند.
نورائی گفت: بسیاری از نشریات این حوزه به دنبال رسالت اصلی خود که همان اطلاع رسانی و کمک به مطرح شدن و حل مشکلات صنعت چاپ است نیستند و بیشتر به بنگاه آگهی تبدلی شده اند.
وی درباره ماهنامه صنعت بسته بندی نیز گفت: از حدود 13 سال پیش که به جمع نشریات تخصصی این حوزه پیوسته ایم، تلاش کرده ایم به رسالت اصلی خود یعنی اطلاع رسانی بپردازیم. حال اینکه چقدر موفق بوده ایم را دیگران باید بگویند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ اول شهريورکلیدها : نورائی نشریات صنعت بسته بندی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: