گشایش رادیو کتاب روی موج 89.5 /پخش از ساعت 17 هر روز


رادیو کتاب به روی فرکانس 89.5 موج اف ام به زودی به شکل رسمی افتتاح و آغاز به کار می‌کند اما کار خود را به صورت آزمایشی از ساعت 17 هر روز خواهد داشت.

 مدیر رادیو کتاب در مراسم جشن ملی کتاب و کتابخوانی در برج میلاد فرکانس نخستین رادیو کتاب را اعلام کرد.

 به گزارش  فارس  جشن ملی کتاب در برج میلاد تهران با حضور کتابداران نمونه، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، منصور واعظی دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها در حال برگزاری است.

حمیدرضا ولیان مدیر رادیو کتاب در این مراسم ضمن اشاره به اینکه کتاب ظرف دانایی است گفت: کتاب ظرف دانایی است و دانایی پایه توانایی است بر این اساس چگونه می‌توان توانایی‌های بشر را بی‌حضور کتاب تصور نمود.

وی افزود: اگرچه افزایش حجم آگاهی در جامعه بشری افزایش یافته و رسانه‌هایی چون رادیو و تلویزیون پدید آمدند اما کتاب جای خود را در گوشه‌گوشه زندگی از دست نداده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اینک رادیو رسانه همراه در پیوندی مبارک به یاری کتاب آمده تا از قبل این همراهی در من و تو نیرو گیرد و کتاب بار دیگر به سنت ‌سالهای دور جایگاهی درست در زندگی ما پیدا کند.

ولیان ابراز داشت: امروز رادیو کتاب پرچم دانایی برافراشته تا همه اهل کتاب باشیم، دستیابی به این هدف بی‌حضور شما محقق نمی‌شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به فرکانس رادیو کتاب گفت: رادیو کتاب به روی فرکانس 89.5 موج اف ام به زودی به شکل رسمی افتتاح و آغاز به کار می‌کند اما کار خود را به صورت آزمایشی از ساعت 17 هر روز خواهد داشت.

در این مراسم همچنین از تمبر چند برابر شدن شاخصه‌های کتاب و کتابخوانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی و سیدمحمد حسنی و منصور واعظی آن امضا کردند.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۲۴ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و چهارم آبانکلیدها : رادیو کتاب ولیانی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: