صبح چهارشنبه و با حضور احمدی نژاد صورت می گیرد
جشن ملی کتاب با گشایش رادیو کتاب


محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سخنران ویژه این جشن است و پس از سخنرانی از طریق ارتباط مستقیم در حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان صدا و سیما رادیو کتاب و کتابخانه صبا در تنب بزرگ را افتتاح می‌کند.

روز چهارشنبه برج مبلاد تهران میزبان رییس جمهور می شود تا با حضور در جشن ملی کتاب  «رادیو کتاب» و «کتابخانه تنب بزرگ» را افتتاح کند.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سخنران ویژه این جشن است و پس از سخنرانی از طریق ارتباط مستقیم در حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان صدا و سیما  رادیو کتاب و کتابخانه صبا در تنب بزرگ را افتتاح می‌کند.

در این جشن علاوه بر تجلیل از کتابداران اعضاء فعال و متولیان کتاب استان و شهرستان، چند برنامه خاص دیگر نیز پیش بینی شده است، در این برنامه همچنین از تمبر دستاوردهای انقلاب در راستای توسعه کتاب و کتابخوانی در حضور محمود احمدی نژاد در برج میلاد تهران رونمایی خواهد شد.

رشد 5 برابری در همه شاخصه‌های کتاب و کتابخوانی نسبت به ابتدای انقلاب و دو برابر شدن آن در دولت نهم و دهم را شاهدیم که تمبر آن توسط رئیس جمهور رونمایی می‌شود.

افتتاح «رادیو کتاب» با حضور مسئولان صدای جمهوری اسلامی ایران و تقدیر از 65 کتابدار نمونه از دیگر برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور است.

در حاشیه این جشن ملی نمایشگاه چند برابر شدن شاخص‌های کتاب و کتابخوانی برپا می‌شود و قرار است منصور واعظی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور پس از ارائه گزارشی از عملکرد یکساله نهاد از افراد نمونه تقدیر کند.

غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، حجت‌الاسلام ابوترابی نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر رضا داوری اردکانی رییس فرهنگستان علوم از میهمانان ویژه این مراسم هستند که احتمالا به ایراد سخن می‌پردازند.

جشن ملی کتاب روز چهارشنبه 24 آبان( روز ملی کتاب و کتایخوانی) در برج میلاد تهران از ساعت 8:30 آغاز و تا 13:30 ادامه خواهد داشت.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۲۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و دوم آبانکلیدها : هفته کتاب جشن ملی احمدی نژاد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: