اطلاعیه اتحادیه چاپخانه داران تهران درباره نشست دوم شورای موسوم به وحدت


ین اتحادیه ضمن ارائه پیشنهاد اتحاد صنایع چاپ كشور به شورای سیاستگذاری صنعت چاپ و بسته بندی ایران كه ریاست آنرا معاونت محترم فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارند ، در حال آماده سازی طرحها و تدوین پیش نیازهای این موضوع بوده و در حال تقویت زیرساختهای موجود در جهت نیل به این هدف می باشد .
اتحادیه چاپخانه داران تهران در پی برگزاری نشست دوم شورای موسوم به وحدت  که بدون نتیجه و با استقبال سردفعالان صنعت چاپ روبرو شد و درآن یکی از اعضای هیات مدیره این اتحادیه در سرای اهل قلم حضور داشت، اطلاعیه ای منتشر کرد.
به گزارش اخبار چاپ، در این اطلاعیه که نسخه ای از ان در اختیار این پایگاه قرار گرفته بر اتحاد مورد نظر بر مبنای پیشنهاد این اتحادیه به شورای سیاستگذاری صنعت چاپ و همچنین بر وحدت همه صنوف با حضور اتحادیه های بزرگ کشوری تاکید شده است.
 این اطلاعیه تاکید دارد که نماینده ای در نشست های شورای موسوم به وحدت نداشته و  تحقق وحدت را منوط به انجام برخی پیش نیاز ها می داند.
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَعَدَ الله الْمُنَافِقِینَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْكُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِینَ فِیهَا هِیَ حَسْبُهُمْ وَلَعَنَهُمُ اللّهُ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُّقِیمٌ

خداوند به مردان و زنان منافق و كفار، وعده آتش دوزخ داده; جاودانه در آن خواهند ماند -همان براى آنها كافى است!- و خدا آنها را لعنت کرده برای آنان عذابی پایدار است!

شکی نیست که «نفاق شناسی» گامی در راستای« افزایش بصیرت» است. زیرا نفاق یکی از کانون های فتنه است و شناخت چهره نفاق و آگاهی از نشانه های منافقان سبب می شود تا فتنه انگیزی ها و توطئه های آنان خنثی شود و جامعه فریب آن ها را نخورد و در دام توطئه ها نیفتد.در حقیقت «شناخت نفاق» نوعی «دشمن شناسی» است و لغت نفاق هم گویای این امر است.

از جمله ویژگی های سیاسی «نفاق پیشگان» این است که برای ضربه زدن به منافع جامعه و ارزش های آن تشکیلاتی عمل می کنند. حتی برای اجرای اهداف شوم خود از اختلاف های درونی کوچک یا بزرگ ، دست کم برای مدتی دست کشیده، برضد منافع اساسی جامعه با هم متحد می شوند.

اتحادیه چاپخانه داران تهران به عنوان بزرگترین تشكل صنعت چاپ كشور افتخار خود می داند كه در برهه های زمانی مختلف بر وحدت صنعت چاپ كشور تاكید نموده وبا اطلاع رسانی به موقع از بروز هرگونه اختلاف پراكنی و نفاق جلوگیری نموده است .

این اتحادیه پیرو بیانیه مورخ 3/8/1391خود همچنان اعلام می دارد كه حامی اصلی اتحاد صنایع چاپ می باشد و در هر راهی كه در جهت منافع صنایع چاپ كشور باشد حركت نموده و هم افزایی می نماید . لازم به یادآوری است که برای هر اتحاد و ادغامی نیز شرایط و ضوابط و پیش نیازهایی چه از لحاظ حقوقی و چه از لحاظ فكری و سازمانی متصور می باشد .

این اتحادیه ضمن ارائه پیشنهاد اتحاد صنایع چاپ كشور به شورای سیاستگذاری صنعت چاپ و بسته بندی ایران كه ریاست آنرا معاونت محترم فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارند ، در حال آماده سازی طرحها و تدوین پیش نیازهای این موضوع بوده و در حال تقویت زیرساختهای موجود در جهت نیل به این هدف می باشد .

 این اتحادیه ضمن احترام به نظرات پیشكسوتان و كارشناسان شركت كننده در جلسه شورای موسوم به وحدت اعلام می دارد: نظر به اینکه در برخی از رسانه ها حضور نماینده این اتحادیه د راین نشست ها منعکس شده بود ، ضمن اعلام تكذیب این مورد ، شركت در جلسات را مشروط به برطرف نمودن برخی شبهات و برآورده شدن بعضی پیش نیازها می داند که در بیانیه فوق اعلام گردیده است.

 امیدواریم فعالان تشكلهای چاپ از هرگونه حركت نفاق انگیز و شبهه برانگیز كه چیزی جز از بین بردن منافع صنعت بزرگ چاپ كشور نیست خودداری نموده ودر این موقعیت حساس ضرورت دارد که همگان در مجاری قانونی حركت نموده و هم افزایی در این صنعت را به كمك اتحادیه های بزرگ صنعت چاپ موجب گردند .

و اُفوِّضُ أمری إلَی الله إنّ الله بصیرٌ بالعباد

 روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران

 

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۲۰ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: