به دنبال غیبت بیش ار دو ماه یکی از اعضادر جلسات مطرح شد:
هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان در حال حاضر قانونی نیست


اعضای هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان طبق قانون مكلف هستند در صورت غیبت 3 جلسه ای یكی ازاعضا موضوع را به اعضا،‌ مجمع امور صنفی و وزارت بازرگانی اعلام كنند وسپس فردی دیگر را به عنوان جایگزین انتخاب كنند. وی ادامه داد: متاسفانه اعضای هیات مدیره این اتحادیه تا كنون این كار را انجام نداده اند و از اجرای قانون خودداری كرده اند.

اعضای هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان طبق قانون مكلف هستند در صورت غیبت 3 جلسه ای یكی از اعضا موضوع را به اعضا،‌ مجمع امور صنفی و وزارت بازرگانی اعلام كنند و سپس فردی دیگر را به عنوان جایگزین انتخاب كنند.
عضو علی البدل هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان گفت: اعضای هیات مدیره
اتحادیه لیتوگرافان با خود داری از اعلام غیبت یكی از اعضای هیات مدیره دارند برخلاف قانون عمل می كنند.
فریدون بشارتی در گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ گفت: اعضای هیات مدیره
اتحادیه لیتوگرافان طبق قانون مكلف هستند در صورت غیبت 3 جلسه ای یكی ازاعضا موضوع را به اعضا،‌ مجمع امور صنفی و وزارت بازرگانی اعلام كنند وسپس فردی دیگر را به عنوان جایگزین انتخاب كنند.
وی ادامه داد: متاسفانه اعضای هیات مدیره این اتحادیه تا كنون این كار را
انجام نداده اند و از اجرای قانون خودداری كرده اند.
بشارتی از استعفای شفاهی خود برای حضور در این هیات مدیره خبر داد و گفت:من از ابتدا انتخابات این دوره هیات مدیره را قبول نداشتم زیرا در دقایق
آخر انتخابات سید علی مدنی رئیس قبلی اتحادیه اسامی كاندیدای مورد نظر خود را اعلام كرده و عنوان كرد كه این افراد انتخاب می شوند.
وی ادامه داد: اكنون همان افراد مورد تایید ایشان به مدت 4 سال است كه به
عنوان اعضای هیات مدیره در حال فعالیت هستند و من نیز حتی یك بار در جلسه آنان حضور نیافتم زیرا آنان را به رسمیت نمی شناسم.
عضو علی البدل هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان گفت: اكنون همین افراد در
حال تخلف هستند و از اعلام غیبت یكی از اعضای خود خودداری می كنند. فردی كه تصمیم دارد برای زندگی به خارج از كشور برود از همان ابتدا نباید درانتخابات شركت كند و اكنون این مشكلات را ایجاد كند.
وی اظهار كرد: در حال حاضر طبق قانون اعضای فعلی هیات مدیره قادر به رای
دادن در مسائل مربوطه نیستند زیرا رای 4 نفر رسمیت ندارد به همین دلیل باید از هیات مدیره سوال كرد كه تا چه زمانی می خواهند این روند را ادامه دهند؟

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۲۰ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست آبانکلیدها : اتحادیه لیتوگراف هیات مدیره بشارتی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: