اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی هم واکنش نشان داد
وحدت با حضور همه فعالان وبزرگان محقق می شود


مسلما در غیاب اتحادیه های مطرح و صاحب نظر كشور و ریشه دار و با سابقه چون اتحادیه چاپخانه داران تهران، خراسان ، قم ، اصفهان ، تبریز، و .....نمی تواند به چیزی به نام وحدت دست یافت و همه تلاش ها راه به جایی نخواهد برد .

 به دنبال برگزاری دومین نشست شورای موسوم به وحدت و اعلام اینکه همه تشکل های صنعت چاپ در این نشست حضور داشته اند و رییس اتحادیه چاپخانه داران قم اعلام کرد که به عنوان نماینده همه تشکل های استانی در این نشست است ، اتحادیه چاپخانه داران استان خراسان رضوی با انتشار اطلاعیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش اخبار چاپ، اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی در این  اطلاعیه با تاکید بر این که از وحدت به عنوان تنها عامل پیشرفت و رفع مشکلات صنعت چاپ حمایت می کند بر ثبت قانونی ساختار و تشکیلات مطرح شده در منشور  شورای موسوم به وحدت تاکید شده است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

   كلمه وحدت بسیار زیبا و از مهمترین نیاز های جامعه بشری است . همانگونه كه در همه سالهای گذشته ما نیز در صنعت چاپ برآن تكیه داشته ایم كه می تواند چاره ساز مشكلات و گرفتاری های بوجود آمده باشد خصوصا در شرایط كنونی كه در بستر آن هستیم .

اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی اعلام میدارد كه ضمن پشتیبانی از هر گونه تلاش و حركتی كه در راستای وحدت جامعه صنعت چاپ كشور صورت گیرد و به ارتقاء این صنعت كمك كند حمایت می نماید لیكن چند نكته به نظر ضروری می رسد .

 وحدت زمانی به وقوع می پیوندد كه در چهارچوب قوانین و آئین نامه های حقیقی و حقوقی و صنفی و همه فعالان صنعت چاپ بویژه بزرگان این حوزه حضورفعال و ثمر بخشی داشته باشند . حضور همه تشكل های صنفی ثبت شده 7 استان كشور و دیگر نماینده گان فعال بدور از هر گونه نمایندگی فكری در قالب اجلاسیه های كار آمد می تواند ره گشا باشد .

 مسلما در غیاب اتحادیه های مطرح و صاحب نظر كشور و ریشه دار و با سابقه چون اتحادیه چاپخانه داران تهران، خراسان ، قم ، اصفهان ، تبریز، و .....نمی تواند به چیزی به نام وحدت دست یافت و همه تلاش ها راه به جایی نخواهد برد .

از همه مهمتر ذكر این نكته ضروری است كه رسیدن به ساختاری كه مد نظر شورای موسوم به وحدت است مستلزم طی مراحلی است كه با شعار محقق نمی شود و لازمه ساختار مورد نظر پس از جذب و دریافت نظرات وتصویب طی گذراندن مراحل ثبت قانونی در نهاد و سازمان های مربوطه عملیاتی خواهد شد . به یقین بدون طی این مراحل وحدت مورد نظر در مرحله برگزاری و چند جلسه نشست خلاصه خواهد شد و از شعار فراتر نخواهد رفت .

 ضمنا با تاكید بر اینكه مسئولین این اتحادیه سعی نموده اند در اغلب نشست های صنفی شركت نموده و از اعطاء هر گونه نمایندگی خصوصا در این شوراء بر حذر باشند .

ومن الله التوفیق بتاریخ 17 آبانماه 1391

روابط عمومی اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۱۷ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ هفدهم آبانکلیدها : شورای موسوم به وحدت اتحادیه خراسان صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: