رییس اتحادیه چاپخانه داران قم با تکذیب اخبار برخی سایت ها
افتخار می کنیم که بازوی شورای سیاستگذاری هستیم


جهانگیر رضایی با ارسال این دو نامه به پایگاه خبری اخبار چاپ اعلام کرد که خطاب وی در بیانیه خوانده شده اتحادیه های تهران بوده است و نه شورای سیاستگذاری صنعت چاپ.

 رییس اتحادیه چاپخانه داران استان قم با ارسال دو نامه جداگانه انتشار برخی اخبار در مورد موضع گیری وی در برابر شورای سیاستگذاری صنعت چاپ و نمایندگی وی  از سوی اتحادیه های استانی در شورای موسوم به وحدت واکنش نشان داد.

به گزارش اخبار چاپ، جهانگیر رضایی با ارسال این دو نامه به پایگاه خبری اخبار چاپ اعلام کرد که خطاب وی در بیانیه خوانده شده اتحادیه های تهران بوده است و نه شورای سیاستگذاری صنعت چاپ.

رضایی در نامه خود با تشکر از اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ اخبار برخی از سایت ها را کذب و نادرست خوانده و آورده است: این جانب به نمایندگی از اتحادیه های چاپ استانی در جلسه شورای وحدت صنعت چاپ بیانیه ای را خواندم و در آن خطاب به اتحادیه های تهران انتقاداتی را به آنان وارد کردم.

وی افزوده است: در بخشی از سخنانم خواستار حضور اعضای شهرستانی در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ شدم و از این شورا خواستم تا عملکرد خود را به فعالان این حوزه ارائه و اطلاع رسانی کند.
به گفته وی به یقین حضور  اعضای اتحادیه شهرستانی صنعت چاپ می تواند به حل مشکلات این نصعت کمک بسیار کند.

رضایی در نامه دیگری آورده است:در خرداد ماه سال جاری اتحادیه های استانی صنعت چاپ با حمایت های سرپرست دفتر امور چاپ در استان قم گرد هم آمدند و مقرر شد مجمعی از اتحادیه های استانی تشکیل شود که در این نشست 7 استان به عنوان اعضای هیات مدیره این مجمع انتخاب شدند.

وی افزود: در دومین نشست با توجه به نزدیکی استان قم به تهران ، این استان محل استقرار دبیرخانه مجمع و نماینده استان ها برای پیگیری و تنظیم جلسات تعیین شد.

به گفته رضایی تاکنون 3 نشست از این مجمع تشکیل شده و نتایج نشست ها به دفتر امور چاپ ارسال شده است و حضور وی در شورای موسوم به وحدت هم در همین راستا بوده است.

این عضو کمیته کارشناسی مشورتی شورای سیاستگذاری صنعت چاپ افزوده است: افتخار می کنیم که بازوی شورای سیاستگذاری صنعت چاپ هستیم و امید داریم که با حضور اعضای شهرستانی در این شورا مسائل حقوقی و مشکلات قانونی این صنعت هم پیگیری شود.

اخبار چاپ در تکمله نامه جناب آقای رضایی تاکید می کند که در حال حاضر جناب آقای مغانی ، رییس اتحادیه چاپخانه داران خراسان و رییس انجمن وارد کنندگان ماشین آلات صنعت چاپ کشور به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای سیاستگذاری صنعت چاپ حضور دارد و فعالیت های مربوط به استان ها هم از سوی ایشان و همه اعضای شورای پیگیری  می شود.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۱۷ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ هفدهم آبانکلیدها : رضایی قم شورای سیاستگذاری صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: