پس از چند روز بی خبری در یک نشست مطرح شد:
افراش: برگزاری جشن روز ملی صنعت چاپ در هفته کتاب


سرپرست دفتر امور چاپ وزارت ارشاد در این مراسم اظهار کرد: امسال مراسم روز ملی صنعت چاپ با حضور مقام‌های عالی رتبه كشور برگزار خواهد شد.

 یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز  درنشستی با حضور جمعی از كارشناسان حوزه چاپ  از برگزاری جشن دویستمین سال ورود صنعت چاپ در كشور و برگزاری روز ملی این صنعت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد ، در این نشست که در دفتر امور چاپ وزارت ارشاد برگزار شد، داریوش رضوانی، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه و جمعی از استادان صنف چاپ نیز حضور داشتند.

 یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ وزارت ارشاد در این مراسم اظهار کرد: امسال مراسم روز ملی صنعت چاپ با حضور مقام‌های عالی رتبه كشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم قرار بود در شهریورماه امسال برگزار شود كه به دلیل همزمانی با برگزاری اجلاس سران كشورهای غیرمتعهد به آبان‌ماه سال جاری و همزمان با برگزاری بیستمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران موکول شد.

سرپرست دفتر امورچاپ اظهار امیدواری كرد تا مراسم روز ملی صنعت چاپ با حمایت و پشتیبانی تمامی تشكل‌های صنفی، صاحب‌نظران و چاپخانه‌داران به صورت پربار برگزار و به تببین جایگاه صنعت چاپ در كشور و ارتقای آن منجر شود.

 

منتشر شده توسط معاونت امور فرهنگی در تاریخ ۱۳۹۱ سه شنبه ۱۶ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ شانزدهم آبانکلیدها : افراش روز ملی صنعت چاپ هفته کتاب


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: