اتحادیه چاپخانه داران تهران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد
وحدت؛ براساس مصوبه شورای سیاستگذاری و حمایت از منشور


تصویب اصل وحدت صنعت چاپ به پیشنهاد این اتحادیه در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور ، نقطه عطف گرایش به وحدت دو بخش دولتی و خصوصی بوده و این مصوبه ارزشمند باید با حمایت تمام اشخاص حقیقی و حقوقی به اجرا درآید و در این راستا کلیات منشور وحدت صنعت چاپ می تواند نقطه اجتماع همه اهالی صنعت چاپ برای آغاز کار بزرگ و استراتژیک وحدت ، انسجام ، یکپارچگی و همکاری سامان یافته صنعت چاپ کشور باشد .

 اتحادیه چاپخانه داران تهران به عنوان بزرگ ترین وباسابقه ترین تشکل صنفی چاپ کشور با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت از وحدت در میان صنوف مختلف چاپ راه عملی وحدت را حرکت بر اساس طرح این اتحادیه در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ و همفکری و تقویت منشور وحدت دانست.

به گزارش اخبار چاپ  در بیانیه این اتحادیه آمده است: اتحادیه صنف چاپخانه داران تهران به عنوان بزرگترین و ریشه دارترین تشکل صنفی چاپ ، مفتخر است که از دیرباز منادی وحدت بوده ، هست و خواهد بود ، از این رو ، با قاطعیت و با تمام توان برای تحقق عملی وحدت واقعی صنعت چاپ کشور ، تلاشی گسترده ، خستگی ناپذیر و همه جانبه خواهد داشت .

این بیانیه افزوده است: تلاش چند سال اخیر اتحادیه به همراه دیگر همفکران و همراهان به نتیجه رسیده و خط شروع مناسبی برای حرکت جمعی به سوی وحدت ، انسجام ، یکپارچگی و هم افزائی اصناف چاپ آغاز شد و ما خرسندیم که در این شروع نقشی برجسته داشته و با تلاش فکری نشریه گزارش صنعت چاپ ، در جهت فرهنگ سازی لازم قدم بر داشته و اکنون برای تقویت مبانی فکری و عملی انسجام صنعت چاپ کشور همچنان تمام توان خود را پای کار آورده است .

براساس این بیانیه تصویب اصل وحدت صنعت چاپ به پیشنهاد این اتحادیه در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور ، نقطه عطف گرایش به وحدت دو بخش دولتی و خصوصی بوده و این مصوبه ارزشمند باید با حمایت تمام اشخاص حقیقی و حقوقی به اجرا درآید و در این راستا کلیات منشور وحدت صنعت چاپ می تواند نقطه اجتماع همه اهالی صنعت چاپ برای آغاز کار بزرگ و استراتژیک وحدت ، انسجام ، یکپارچگی و همکاری سامان یافته صنعت چاپ کشور باشد .

اتحادیه صنف چاپخاته داران تهران در این بیانیه اظهار امیدواری کرده است :در اولین فرصت ممکن ، با استفاده از طرح و برنامه مدون و استفاده از ساختار و سازمان مناسبی که پیشنهاد خواهد کرد ، گام مهمی در راستای تکامل و کارائی و اثر بخشی شورای هماهنگی بردارد .

بیاینه همچنین تاکید دارد: در اولین فرصت ممکن باید منشور فکری ، اخلاقی و اجرائی ، مورد باز بینی قرار گرفته و نقاط ضعف آن برطرف شود و سپس حرکت به سوی مطالعات بنیادین ، امور زیر بنایی و اقدامات اساسی با نگرش ملی و در وسعت صنعت چاپ کشور آغاز شود و تا آخرین مرحله اجرائی ادامه یابد .

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۳ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ سوم آبانکلیدها : وحدت اتحادیه چاپخانه داران تهران بیانیه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: