سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد
بخشودگی 90 درصدی جرایم بیمه ای اعضای اتحادیه صحافان


آن دسته از کارفرمایانی که دارای بدهی و جرایم برای برخورداری از معافیت مذکور می‌توانند تا پایان آذرماه سال جاری با مراجعه به شعب صندوق تامین اجتماعی نسبت به پرداخت و یا ترتیب پرداخت بدهی و بخشودگی 90 درصد یا قسمتی از جرایم اقدام کنند.

 اعضای اتحادیه صنف صحافان تهران در صورتی که بر اساس اعلام صندوق تامین اجتماعی تا پایان آذرماه سال جاری برای پرداخت بدهی خود به شعب صندوق تامین اجتماعی مراجعه کنند، مشمول بخشودگی تا سقف 90 درصد می‌شوند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف صحافان تهران، بر اساس اعلام صندوق تامین اجتماعی جرایم حق بیمه صندوق تامین اجتماعی مرتبط با واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی تحت شرایطی مشمول بخشودگی تا سقف 90 درصد جرایم شده‌اند.

بنابراین، آن دسته از کارفرمایانی که دارای بدهی و جرایم برای برخورداری از معافیت مذکور می‌توانند تا پایان آذرماه سال جاری با مراجعه به شعب صندوق تامین اجتماعی نسبت به پرداخت و یا ترتیب پرداخت بدهی و بخشودگی 90 درصد یا قسمتی از جرایم اقدام کنند.

اعضای اتحادیه صنف صحافان تهران نیز از این اطلاعیه مستثنی نیستند. آن‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به شعب صندوق تامین اجتماعی مشمول این بخشودگی قرار بگیرند.

 

 

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۱ يکشنبه ۳۰ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ سي مهرکلیدها : صحافان تامین اجتماعی بیمه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: